OT Killar, vad vill ni ha...
…på Alla hjärtans dag?
Fick en blomma av min sambo på morgonen i en fin kruka. Enkelt, men effektivt. Han hade lyckats sätta fram den på sängbordet utan att jag märkte det så att jag såg den när jag vaknade.
Jag kan bli lite avis på er killar för att ni har det så enkelt. En blomma blir ju aldrig fel (även om det kan bli lite enformigt efter ett tag). Funderade själv på att köpa en röd ros till honom. Skulle vilja ha lite mindre klichéartade tips!
Så vad skulle göra Dig glad på Alla hjärtans dag?

Han jobbar dessutom hela dagen, kommer hem vid tio-tiden på kvällen, så jag kan t.ex. inte fixa en fin middag eller något sådant.
Har han inga intressen?
Själv brukar jag alltid ge bort böcker.

Det är mysigt med blommor och presenter. Fast vi firar inte dagar som handeln har bestämt att vi ska fira. Julen är förstås undantaget, man kan ju inte vara hur ståndaktig som helst.

Bj? ;)

Jag vill ha ca 400 kvm råvind som just nu är till salu på Norr Mälarstrand, tänk att kunna bygga sin egen lägenhet. En 4:a eller 5:a med enorma öppna ytor och ljus till max. Med gigantisk terrass. Superblanka epoxigolv, rostfritt Boffi-kök och en maffig öppen spis i betong och granit…
Fast det lär ju inte hända.
Kanske en bok dårå.

Jag fick ett blommogram till mitt jobb, helt underbart!!!!
men vad ska jag ge min man?????? Han skulle nog vilja ha en ny mc Triumph Tiger…….

Ja det är ju så att vi aldrig växer upp, det är bara leksakerna som blir dyrare ;)
Min gubbe fyller år i morgon, så det får bli nåt då istället.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk