Försvinner inlägg?
Om man som jag spånar runt och läser diverse inlägg som kan vara rätt gamla ibland, kan dom försvinna? Jag brukar tex bokmärka recept och sånt för då är det lätt att hitta dom sen. Men kan inläggen bli för gamla så att dom tas bort?
OBS Har ändrat min Avatar men det är samma gamla Skruttis! =)
Det skall inte försvinna några inlägg vad jag vet.
Trådar brukar väl inte försvinna hur som helst, om inte någon av Medarbetare eller Sajtvärd har tagit bort dom av en speciell anledning.
Inlägg i trådar tas nog bara bort om dom inte alls har med tråden att göra, på t.ex. recept och artiklar.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Vad bra! Då kan jag behålla mina bokmärken. Vore ju lite synd om jag missade dom bara för att jag inte är snabb nog att skriva av dom.. Recept med bilder kan ju bli hur många sidor som helst! =)
Recepten med bilder finns under Artiklar, det går att hitta där.
Däremot kan det vara problem med att Bokmärka ibland, det kan försvinna.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Artiklar (recepten med bilder) tror jag inte går att bokmärka. Där är det bättre att gå in på Artiklar och söka fram dem nere till vänster. Det finns bara 2 grupper så det går fort.
Numer pensionär i Nynäshamn