Kollad dagarna i ända... :-)
VAD har jag ställt till med????? Jag är ju som en del av er vet god man och nu har en i personalen snappat upp detta med LCHF och börjat med denna mat. Och det är väl gott så… MEN!!!! Känner ni någon som kommer att bli kollad och jämförd med?! Nu kommer jag ju inte att kunna fuska och behålla det för mig själv…
Har ju dessutom "lurat" hit henne till detta forum, så snart har jag väl inga hemligheter alls kvar!
Tänk vad mat kan ställa till det!! 

haha… nu har du allt målat in dej i ett hörn
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...
Tack för stödet, Brynhilde! Det värmer… 
Aldrig att du kan ta dig en femminuterspaus och kika in på KiF nu Skruttis ;)
Nej, nu får jag se till att sköta mig.. :-)
Oj då, man får passa sig och inte sprida budskapet på arbetsplatsen

Hahaha
Är nog inte så farligt som skruttis får det är låta =)
men men å andra sidan får hon ju skylla sig själv när hon dragit med mig i detta, för mig fortfarande "konstiga" sätt att äta =)
I ryggraden ligger fortfarande alla gamla kostråd, som fd viktväktare etc så vet ni säkert hur jag tänker =)
Nu ska jag helt plötsligt äta allt gott som var förbjudet och bara skippa bukfyllan =) nåja nästan bara det iaf =)
Och hör och häpna, Själv väldigt förvånad, verkar jag tappat nästan 2 kg på mina 7 första dagar. Eller så är det helt enkelt så att det blivit något fel på vågen hahaha
Nåja, jag sa från början till alla i min omgivning att jag ska ge det 2 veckor och sen får vi se. Än så länge har jag inte saknat något men synd med trasig våg hahaha
Älskar dig som du är, Elize…. Gör inget att jag får dras med dig både här och där! 
Välkommen hit elize-I - 2 veckor är nog lite kort tid - låt det ta 3 månader innan Du utvärderar.
Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen hit.

Som det ser ut just nu kommer jag nog fortsätta men att från början säga 2 veckor var psykologiskt, 2 veckor är ju inte så länge. Att säga 3 månader på en gång låter ju som en evighet. =) Men som sagt jag trivs bra och saknar inget =)
elize-1, tiden går fort!
elize-l, första 1-2 veckorna tappar man en del vatten, därefter så går viktminskningen långsammare, så ditt resultat på vågen är helt normalt.