Ny på denna sidan
Hej, vad glad jag blev att jag hittade denna sidan…
Jag har sedan v 2/3 detta året gått över mer och mer på LC kost och har gått ner 7kg:-) hittills
Men jag måste erkänna att det är svårt, nä inte hemma där är det jättelätt, likaså på jobb, MEN i skolan… jag läser just nu till kallskänka, och fattar ni hur mycket bullar etc vi bakar hela tiden? Goda pajer, smörgåstårtor etc, men jag försöker vara duktig, det är endast ibland jag smakar och jag försöker att enbart smaka på rörorna:-)
Ska ikväll, baka "bröden" som jag hittade i SSS´s nyaste bok Gi noll
Så kommer jag att ta med dem till skolan och göra mina egna så jag kan njuta oxå;-)
Oj, snacka om tortyr… Gissar att du ska jobba som kallskänka sen, hoppas du klarar dig från frestelserna.
Det som är bra med den här maten är att det fysiska suget försvinner eller iaf dämpas rejält, det i huvet är dock kvar men mycket lättare att ignorera.
Välkommen hit och lycka till i framtiden, resultatet hittills är ju toppen!
Det låter som en utmaning att baka mycket bröd men inte smaka! Välkommen hit och lycka till! :D
Välkommen!
Klarar du att motstrå frestelsrna i skolar så klarar du allt.
Lycka till!

Välkommen hit! 
"still lost in space and time"

Hej och välkommen!
Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Välkommen!
Välkommen till oss! 

Välkommen till gänget!

#1# ja det känns faktiskt som tortyr ibland:-)
Men ibland skiter jag faktiskt i vilket och syndar och njuter….men ångrar mig direkt efter..*fniss* men som i fredags när vi gjorde landgångar… *mumsfilibaba*
Men igår åt jag endast en massa entrecote… och fasiken det är ju oxå gott…
Men nä jag tänker inte arbeta som kallskänka, jag har redan ett fast jobb som personlig assistent som jag trivs med.. detta är bara en "hobbygrej" ;-)
Kanske starta catering a´la LC…*fniss*

Till Er andra…
Tack för välkomnandet:-)
#9 LC-catering låter mycket bättre
!
Vilken bra ide, LC-catering. Jag tror du skulle kunna får det till att funka.
Åh, hoppas du bor nära mig så du kan anställa mig! Jag gillar att joxa m mat!