Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 561 ggr
Nillalilla
0

Ok, nu är det dags!

Hej!

Jag var i Stockholm idag och firade att en av mina vänner fyllt trettio. God mat, gott att dricka och shopping, eller ja det fanns mycket som jag skulle vilja shoppa…

Jag borde veta hur jag ser ut, men ändå kommer chocken när man står där i provhytten och ser sig i spegeln. Man provar den största storleken de har och det räcker ändå inte till - då är det inte roligt! Jag vill också kunna ha fina välsydda små kläder… Så nu jäklar!!! Imorgon är det dags, då börjar jag! När jag fyller 35 så ska jag vara snyggare, smalare och friskare än jag varit på länge, så det så.

MaMaMade
0

Heja Nillalilla! Snygg tror jag redan att du är men man ska må bra på insidan också!

Den där klädbiten stör mig också! Har inte så mkt övervikt men det som finns sitter allt runt magen…en riktig äppelkagge! När byxorna sitter bra o skönt runt midjan säckar de runt benen o knädelen på bootcut´sen sitter långt nere på vaderna för jag är dessutom kort i rocken. Blusarna stramar över brösten o spricker i sömmarna över höfterna när de är lagom över axlarna…*bläää* så less man blir!

Så nu tösen…nu ger vi järnet…ny garderob på G! Eller hur!? Skrattande

Amiechan
0

Lycka till Nillalilla! Och vi hejar på dig hela vägen här :)

Mervi
0

Lycka till önskar jag med. Kläder är inte gjorda för människorFlört.

Livelive
0

he he…#3 du har en poäng där, Mervi….

lycka till !

Mimsivimsi
0

heja!

Nillalilla
0

Tack allihop!

Nu har jag satt igång och nu är jag så sugen. Som tur är så har jag en bra bok att läsa så ikväll ska jag mysa ner mig och koncentrera mig på den.

Marylojs
0

Heja och lycka till. Och om du är sugen så ät! Inte sockerskräp såklart, men lite goda ostar, skinka och en trevlig salami är gott att skära i plockbitar.

Jag brukar lyxa till det med en ostbricka som kompletteras med just salami, oliver, och annat mumsigt.