Yeah Baby!! =)
Vill absolut inte skryta, men jag bara måste…
beställde kläder från Ellos häromveckan och beställde naturligtvis stretch Jeans i stl 40 som jag alltid gör. När de kom och jag provade dem upptäckte jag att de var för stora och jag skickade tillbax dem. Blev ju överförtjust när de nya 38:orna ens gick över rumpan… Men hallå!? Jag hade dem inte på mig i mer än 5 minuter innan de började kännas riktigt pösiga…
Betyder detta att jag inte har gått ner en stl utan TVÅ???
*Anna jevvla lycklig asså!!*

Ser fram emot sommaren själv. Hoppas få råd till en ny garderob!

Jo, nu har mitt mål blivit att jag ska kunna sätta på mig en bikini till sommarn! =)
BH:n har jag alltid haft men föredragit badshorts framför bikinitrosor…av ngn anl… 

Har man problem att sätta på sig bikini så är det väl bara att låta bli….nakenbad är fullt accepterat i Sverige.
Jo då skulle du må…den som sa´et vill ha´et…el hur var det nu? 

Haha, nädu Pasi, denna kickan är alltför blyg för att visa hela härligheten! =)
Men bli överlycklig om jag kan känna mig ok i en bikini iaf.
#3 Tänkte faktiskt ta de lite större hipster/boxertrosorna. Kanske lite tidigt för mitt sköra självförtroende att ta de tajtaste minstaste…! =)
Jag köpte ett par sådana där mer täckande när jag kom till badet o hade glömt brallorna hemma (3 mil). De såg för gräsliga ut på tanten så därefter snodde jag Gubens badshorts o har även köpt fler, egna. Ser mkt coolare ut! 

#7 Jag får väl prova jag oxå! =)