Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 834 ggr
[Norum]
0

Hopplösa medlemmar! :-)

Tänk att man inte kan lämna er ensamma en dag! Har inte varit här på 24 timmar och vad hittar jag?! Massor med NYA och OLÄSTA inlägg, HUR har ni tänkt att jag ska kunna komma ikapp allt detta??? Dessutom har det smygit in lite fler medlemmar…. Suck! Skrattande
Nu kommer jag väl att bli sittandes här hela natten.. Kommer inte att kunna slita mig i från… ÅH, vad ser jag?! Någon har svarat på något. HUR ska jag hinna?? Läsa, läsa, läsa…
Goda recept, problem. frågor, svar, problemlösning… snurr, snurr i min hjärna… HJÄLP!!!! Förvånad 

Fast å andra sidan…. Kul att ni finns där i mörkret, som stöd och tröst för mig och för andra. Så egentligen… TACK!!!!

Jisses, nu var det någon som sa nåt igen.. Måste skynda, skynda… Nyfiken, nyfiken….  Oskyldig

bernil55
0

Jag brukar piggna till den här tiden så jag kan nog sabotera mera för dig! Å andra sidan… är jag själv en sån nyfiken typ så jag bör nog ägna mig åt läsandet! Flört

[Norum]
0

Från en jämte till en annan… Du kan ju prööv… :-)

Sagittaria
0

Oj vad jag känner igen det där! Det är ett hårt liv att hänga med här på KiF! Glad

PerH
0

Har inte haft tid och läsa i kväll

Har skrivit ett protestbrev till COOP pga ett utskick från dietist.

Ligger först i bloggen just nu, Annikas alltså 

rubrik

Personalinfo på Coop: Diabetiker ska äta

lågfett-högkolhydrat-kost

miagumman
0

Ja, är man inte utbränd redan så är ju risken stor att man blir det på det här forumet! Det är ju så otroligt kul att läsa vad alla skriver och man vill ju inte missa nåt heller. Jobbigt värre…!Skrattande

Tänkte bara snabbläsa lite men nu har jag suttit snart en timme….Förvånad

[Norum]
0

Visst är det "hemskt"! :-) Man tar sig liksom inte ifrån..

Amiechan
0

#4: Permalänk till Coops dietistbrev på Dr D:s blogg

Bra att ha om en månad när inlägget inte längre är så lätt att hitta på bloggen.

ashe
0

Har funderat att bara läsa inlägg från medlemmar som börjar på en viss bokstav  eller bara inlägg skom skrivits på jämna minuter eller vart sjunde inlägg.

Fastnar annars efter de första två-tre och missar därför de som kanske är jättebra men som halkat ner. 

Suck Räcka ut tungan

[Norum]
0

Förstår precis vad du menar… :-)