Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 508 ggr
batman
0

OT- Tips kokosolja

Var  på Crearome i måndag och köpte kokosolja. Då visade det sej att just Kokos natur(den med smak) var månadens vara.  Jag köpte bara ett 500 gr pkt och den kostade 89:-istället för 113:-.                  Så passa på ni som behöver!

Brynhilde
0

Så bra, jag har nästan slut på min.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Mona-Stina
0

Attans, jag har nyss fått hem min femkiloshink. Men innan februari tagit slut ska jag nog beställa en ny, den håller sig ju bra.

Marylojs
0

Var ligger det?

Wildrat
0

Crearome, till höger på sidans ser du nåt de kallar inspirationsbutiker, de säljer deras grejjer om du inte vill skicka efter…

Livianna
0

Finns det nån sort utan smak?

Sagittaria
0

Batman, var du till butiken i Gamleby? Är det bara där erbjudandet gäller, tror du?

navarro
0

En liten fråga bara! Varför köpa kokosolja, ett halvt kilo, för 113:- eller 89:- till extrapris, när jag köper ett halvt kilo smör för 24 kronor? Vad är att föredra med kokosolja? Eftersom jag aldrig hittade det i Spanien, har jag aldrig testat här hemma heller! Blir man friskare eller smalare?

Skaldeman
0

Jag använder kokosfett för att höja andelen mättat fett i maten. Det är hälsoskälet. Dessutom steker jag det mesta i en blandning av kokosfett och smör, då kan man använda högre stektemperatur utan att smöret bränner. Det är matlagningsskälet. /SSS

batman
0

Jag var i butiken i Gamleby, men på deras hemsida står det också att Kokos natur är månadens vara. (Scrolla ner på deras hemsida) Jag använder den med smak ibland, då i kaffe eller te, för att få upp fett% över dagen. Den utan smak kan man steka i eller ha i tex ägg-mjölk blandat med smör , om man inte vill att den ska smaka kokos. När jag jobbar visar jag inte att jag ibland har fett i kaffet, då är den UTAN smak och lukt bra att smussla ner i koppen!! Klicka i och rör om bara!Oskyldig  Funkar bra för mej.

Sagittaria
0

Tack batman! Jag hoppas att jag kommer förbi Gamleby den här månaden, så då ska jag svänga in där. Det skulle vara kul att vara en fluga på väggen när du smusslar ner ditt kokosfett i kaffet i fikarummet. Flört