AKTUELLA inlägg
MARGARETA!
Jag undrar om det är möjligt att, AKTUELLA/VIKTIGA inlägg skulle kunna vara kvar på STARTSIDAN så länge den är aktuell.
Tex. Ni planerar en båtresa, men om ingen tar upp ämnet igen då försvinner tråden, samt nya medlemmar har inge aning om att det planeras en resa i år. ELLER snart kanske är aktuell en ny möte i Stockholm i Hälsans Hus, då behöver man en INFO som är alltid framme tills den är avslutad.
AKTUELLA aktiviteter: BÅTRESA, LCHF kurs,mm, mm.
VIKTIGA INFORMATION: annikas blogg, sss uttalande i radion,mm
Det är trevligt med fina bilder på mat på första sidan men det måste finnas plast för dem viktiga inläggen/informationen också så länge den är aktuell, för oss själva och för nya medlemmar.
ELLER?
/D
ja det skulle kunna ordnas på ett sådant sätt att det finns en forumrubrik som heter aktuell information eller nåt? Håller med om att det är en sådan aktivitet på forumet nu så man tappar bort det som är viktigt för alla att få info om
Det var faktiskt en intressant tanke, speciellt med träffar, föreläsningar och sånt som är ett specifikt datum…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Väldigt bra idé, den stöder jag.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Jag också - fast jag kan inte lösa det tekniska eftersom jag inte bestämmer hur iFokus fungerar.
Det som ligger på framsidan är Artiklar - som jag och mina Medarbetare kan skriva. Det Du nämner är Forumtrådar som vem som helst kan skriva.
Då måste man i så fall ha en Artikel som heter Nyheter på framsidan och sedan skall någon av oss som har behörighet hålla den aktuell med länkar till sådana trådar - samt bestämma vilka trådar som har sådan dignitet - det kan bli ett ganska stort jobb.
Just nu drunknar vi av att bara försöka hinna läsa allting.
Numer pensionär i Nynäshamn
Faktisk jag tänkte på som Artikel, som du kan lägga upp själv. Men du kan kalla det AKTUELLA INFORMATION och lägger dit tex. båtresa inlägget och låter ligga kvar på STARTSIDAN så länge den är aktuell.
/Sorry för min dåliga svenska/
Har du hört föresten om det finns några LCHF folk i Ungern eller någon diskussions forum?
Dora

Jag har letat på ungerska sidorna, men det är väldigt glest med information överhuvudtaget. Synd. Jag gör vad jag kan via mail att sprida kunskap

Putt