?? Förstår inte riktigt vad du menar? Jag surfar med Mozilla Firefox och det går alldeles utmärkt.
Håller med SvartKaffe. Vad är det du inte får att fungera i Mozilla? Jag har använt det sen jag hittade hit för 1½ år sen…
edit: Såg precis att du skrev om klippa/klistra. Använd de vanliga snabbkommandona för det: ctrl-c och ctrl-v
Jag säger det samma som #1 och #2

Jaha, så för andra funkar det att t ex kopiera ett eget inlägg för att klistra in i annan tråd? Jag har inte textat ctrl-kommandon utan bara vanliga högerklick. Men då får jag upp en ruta med info om att den funktionen inte går att använda med Firefox. Och då suckar jag och öppnar Explorer 
Nu är detta inget dagligt förekommande, dvs inget stort problem, bara undrade
Men andreas0 verkar också ha varit med om något liknande.
Fair Winds and Following Seas!

#3 Men strunta i att högerklicka utan använd ctrl+v så ska du se att det funkar alldeles utmärkt att klistra in, trots firefox. Jag har räven och jag har inte stött på några problem alls här inne på forumet.
Vilken version har du? Jag har 2.0.0.11 i alla fall, och det är den nyaste och vanligste versionen.
Själv kör jag linux, så alternativet att öppna i internet explorer finns inte här.
I linux finns dock en annan smart funktion, om man trycker med mittenknappen på musen så är det samma som att klistra in, och det fungerar som tur är. Men jag har även märkt av en del andra konstiga effekter i firefox på sidan.
Kör du mac kanske?? Då skall man väl hålla inne shift samtidigt som man högerklickar för att få samma funktion som i pc.

För mig fungerar det inte att kopiera o klistra inom forumet… men om jag går via ett word-dokument, så fungerar det…
"still lost in space and time"
#5 Samma problem som du.
Tack för tipset med ctrl. Det fungerar.

Japp, ctrl-kommandon funkar! Tack för tipset! Brukar aldrig jobba med dom, bara med musen.
Har pc, ny med Vista eftersom min gamla lade av för två veckor sedan.
Fair Winds and Following Seas!
Kortkommandona är underbara. Är något frälst. Det går så mycket snabbare att jobba när man väl kan dem.
Om inte annat så måste man ju som windows användare kunna ctr+alt+del ;)
Kortkommandon är trevliga också eftersom jag har en tendens att använda den för mycket. Och för mycket musanvändande är inte bra för armen och nacken…

Kör själv Firefox 2.0.0.11 i Win XP och får ibland problem med logga ut-funktionen längst ner på sidan. Trots att jag är inloggad står det Logga in. Trycker jag på den kommer en sida upp där det står att jag redan är inloggad och på den sidan även en logga ut-länk.
Lite knasigt, inte så omständigt, men ändock lite knasigt.