Hejsan, svejsan!
Hejsan !
Detta ska bli spännande…
En alldeles purfäsk medlem 
Har börjat äta av maten som Skaldeman skriver om i sin bok; GI-noll! Jag mår dåligt med frossa och svettningar om vart annat.(det ska väl vara så!) Och HUVUDVÄRK. Men jag har bestämt mig att bli kvitt mitt Enorma sockersug nu!
Hur gör jag med kaffet?
Hej och välkommen
Jag dricker kaffe, 2-3 muggar/dagen.

Välkommen hit tullia!
Jag dricker kaffe men som vanligt men vet inte om det är bra eller dåligt. Jag är bara inne på min tredje vecka.

Välkommen!
Det enda vettiga man kan göra med kaffe är att dricka det, jag kommer inte på nån annan användning.

Hej och välkommen
Eländet med att man mår dåligt går över, som tur är sen kan man bara njuta av vardagen 
Välkommen hit! Glöm inte att dricka vatten, ät dig mätt och får du sug käka något fett, tex ostskivor med smör inuti eller bara fet ost. Lycka till!

Hej och välkommen! Jag dricker 2 - 3 koppar kaffe dagligen med både grädde och en stor klick smör. Följer strikt Sten Stures råd och mår bättre och bättre efter ett och ett halvt år här pä sajten. Lycka till!
Vad glad jag blir av alla som hälsat mig välkommen. Det känns bra att ha ett ställe. Jag slipper vara ensam med mina funderingar.
Jag har redan mött de som är skeptiska i mitt liv: -Jaha, ännu en "metod".Men med Er i ryggen skall detta gå jättebra! Tar tacksamt emot tips och råd från alla som lever denna livstil
#3 kaffesump är en välprovat huskur mot munnsår med dessutom :) (sägs det på reklamen iaf)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Välkommen Tullia och hoppas du ska trivas, drick ditt kaffe med gott samvete och kom ihåg att den här kosten och livsstilen tar tid att finslipa och vi är alla olika, det som passar en, passa inte nästa osv. Lycka till med LCHF!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Välkommen Tulia!
Jag dricker koffeinfritt kaffe, vart alldeles för beroende av vanligt kaffe. Det smakar precis likadant, fast man slipper bli pigg =)
Välkommen Tullia - unna dig mycket ost och grädde i kaffet så länge abstinensen är som värst - är mitt tips!
Här är Du aldrig ensam!
Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen hit. Och lyckat till. Jag dricker också kaffe.