Smilegubbar
Varför finns det så få smilysar? På andra ställer fullständigt kryllar det av dom och det är superenkelt att välja rätt gubbe. Jag saknar gubbarna….
Det är väl för att man är van med fler… Kommer på mig själv ibland att jag skulle behöva en rackare som inte finns…
iFokus-killarna, som programmerar, tycker att vi är ett seriöst forum och att det inte skall vara så mycket som "stör". Vi får se om de tycker lika i nästa version. Jag kan som sagt inget göra.
Det är ett par jag saknar också - men jag tycker de här är söta och ovanligt ovulgära och det gillar jag. Många jag sett är så fula.
Numer pensionär i Nynäshamn

Nedersta raden med gubbar syns inte om det lilla fönstret visar 100% nere till höger. I så fall får du ändra till 75% 
Magsan har du en Laptop? Märkte det på min där hemma också men här på jobbet på en vanlig plattskärm är alla rader med…
LCHF hälsningar
.

Jag har dock inte alla gubbar (uttryckssymboler) som en del andra här inne verkar ha. Inte för att jag har ett enormt behov för det, men i alla fall…
clajo: kolla på bilden jag bifogat, om det ser ut så i din dator när du ska lägga in "gubbar" så ser du en rad till med gubbar om du väljer 75% istället för 100%. Tog ett tag innan jag såg den funktionen, efter att explorer uppgraderade sig (av sig själv:/) så blev jag tvungen att göra så för att se alla. Innan behövdes det inte.

#5. Nej, jag har en vanlig PC med 19" plattskärm.
#6 Har du fyra rader med fyra gubbar i varje rad?? Om inte så får du ändra % i lilla rutan. Jag ser bara tre rader med gubbar som standard men kan ju ändra.
Nämen! Det fanns ju fler gubbar!! Man lär så länge man lever… Tack för hjälpen, Magsan

Tack magma! Mitt liv har fått ny mening…
(<-- "ny" gubbe)

jag har heller inte så många gubbar. T.ex. flirtgubben e helt borta!! Hade den förut men inte nu längre..
inte arga gubben eller lipsillen heller…

jaha oj nu såg jag inte ditt meddelande magsan…….
Nu går det! 

Visst är det kul med gubbar, tjejer!! 
*hihi* Det går framåt…
Usch vad jobbigt med rörliga figurer. Det tar all uppmärksamhet från texten, blir jättejobbigt att läsa.
*15 Går det att smyga in IM??? Hur gör du då?
Jag förstår det Margareta.. Ingen fara! :-) Jag var bara nyfiken på HUR, själva tekniken så att säga.
Man kopierar in dem ungefär som en vanlig bild.
Numer pensionär i Nynäshamn
OK Blev bara nyfiken… Blir lätt det när jag inte förstår det jag vill förstå… :-)