Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 4123 ggr
[Norum]
0

Smilegubbar

Varför finns det så få smilysar? På andra ställer fullständigt kryllar det av dom och det är superenkelt att välja rätt gubbe. Jag saknar gubbarna….

magma
0

Det är en funktion som skaparna av iFokus lagt in, och inget som sajtvärdarna kan ändra. Själv tycker jag att det är alldeles lagom antal "gubbar"…

[Norum]
0

Det är väl för att man är van med fler… Kommer på mig själv ibland att jag skulle behöva en rackare som inte finns…

Margareta
0

iFokus-killarna, som programmerar, tycker att vi är ett seriöst forum och att det inte skall vara så mycket som "stör". Vi får se om de tycker lika i nästa version. Jag kan som sagt inget göra.

Det är ett par jag saknar också - men jag tycker de här är söta och ovanligt ovulgära och det gillar jag. Många jag sett är så fula.

Numer pensionär i Nynäshamn

Magsan
0

Nedersta raden med gubbar syns inte om det lilla fönstret visar 100% nere till höger. I så fall får du ändra till 75%  Fundersam

Hanveden
0

Magsan har du en Laptop? Märkte det på min där hemma också men här på jobbet på en vanlig plattskärm är alla rader med…

LCHF hälsningar  Flört .

clajo
0

Jag har dock inte alla gubbar (uttryckssymboler) som en del andra här inne verkar ha. Inte för att jag har ett enormt behov för det, men i alla fall…

magma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

clajo: kolla på bilden jag bifogat, om det ser ut så i din dator när du ska lägga in "gubbar" så ser du en rad till med gubbar om du väljer 75% istället för 100%. Tog ett tag innan jag såg den funktionen, efter att explorer uppgraderade sig (av sig själv:/) så blev jag tvungen att göra så för att se alla. Innan behövdes det inte.

Magsan
0

#5. Nej,  jag har en vanlig PC med 19" plattskärm.

#6 Har du fyra rader med fyra gubbar i varje rad?? Om inte så får du ändra % i lilla rutan. Jag ser bara tre rader med gubbar som standard men kan ju ändra.Glad

[Norum]
0

Räcka ut tungan Nämen! Det fanns ju fler gubbar!! Man lär så länge man lever… Tack för hjälpen, Magsan

clajo
0

Tack magma! Mitt liv har fått ny mening…Flört (<-- "ny" gubbe)

Mimsivimsi
0

jag har heller inte så många gubbar. T.ex. flirtgubben e helt borta!! Hade den förut men inte nu längre.. Ledsen inte arga gubben eller lipsillen heller…

Mimsivimsi
0

jaha oj nu såg jag inte ditt meddelande magsan…….

Nu går det! Räcka ut tunganFundersamFlört

[Norum]
0

Visst är det kul med gubbar, tjejer!! Flört

magma
0

*hihi* Det går framåt…Räcka ut tungan

Feta_Fanny
0

*Sorry Feta_Fanny - men alla de gubbarna anses för häftiga på iFokus - Därför tog jag bort dem - en får vara kvar* /sajtvärden

andreas0
0

Usch vad jobbigt med rörliga figurer. Det tar all uppmärksamhet från texten, blir jättejobbigt att läsa.

[Norum]
0

*15 Går det att smyga in IM??? Hur gör du då?

Margareta
0

Skruttis:

Det är inte tillåtet på iFokus eftersom det upplevs irriterande

/sajtvärden

[Norum]
0

Jag förstår det Margareta.. Ingen fara! :-) Jag var bara nyfiken på HUR, själva tekniken så att säga.

Margareta
0

Man kopierar in dem ungefär som en vanlig bild.

[Norum]
0

OK Blev bara nyfiken… Blir lätt det när jag inte förstår det jag vill förstå… :-)