Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1141 ggr
Margareta
0

Nattsudd

Det öppnar snart en helt ny iFokus-sajt för er som av olika anledningar sitter vid datorn på natten.

En del arbetar och andra kan helt enkelt inte sova.

Välkommen att besöka http://nattsudd.ifokus.se

Numer pensionär i Nynäshamn

Glennart
0

Den kommer jag aldrig besöka. Jag är väldigt duktig på att gå i säng vid 10. Oskyldig

DaMum
0

Haha, haha…! Ja, den siten måste väl spanas in nån gång! Det händer tyvärr altlför ofta att man blir sittande här inpå småtimmarna. "Ska bara" nånting, och sen… ja ni vet!

Kram!

zeretki
0

OJoj, farligt!! :D

anki1
0

Inte för mig, jag går till sängs vid 23 tiden. Ibland måste jag ju upp och gå, men jag vill inte bli pigg så jag tassar runt i mörka rum. eller sätter mig i soffan.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Mervi
0

Jag är ingen nattsuddare så det blir inte mycket besök där på nätterna. men sajten är väl öppen på dagtid ocksåFlört

venuseva
0

lägger in den som favorit, utifall att jag behöver sällskap någon gång. En röst i natten i sajberrymden kan vara väl så trösterik om man behöver snacka med någon.

Margareta
0

De har pratat om att den bara skall vara öppen på natten… men jag vet inte om det var på skämt eller allvar…

magma
0

Jag är ju nattjobbare och i perioder har vi det ganska lugnt, och då blir det till att sitta vid datorn och uggla lite då och då… Ska absolut titta in där då!

emelyaus
0

hehe jag vaknar aldrig tidigare an 12 om jag inte maste.. och jag gar inte heller o lagger mig tidigare an 2 pa natten…. sager det nagot om mig? hihi =)

Anterrabae
0

jag är utpräglad nattsuddare, även om jag eg inte mår bra av det… *hmpf*

det är ruggigt lätt att vända på dygnet… och ursligt svårt att vända tillbax.,

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Margareta
0

Finns det fler nattsuddare här som vill prata med någon under natten?

En del arbetar och en del är bara sömnlösa!

http://nattsudd.ifokus.se

Brynhilde
0

Tror att jag tittar in där jag med. Jag är ofta vaken länge.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

Langhol
0

Visserligen är jag uppe en del nätter men då jobbar jag och har inte tid med nån dator.

Margareta
0

Det finns ibland några som suddar här också…

Sagittaria
0

*visslar lite oskyldigt*

Margareta
0

Haha - jag brukar notera klocksslagen på inläggen ibland… själv sover jag på nätterna!!!

Sagittaria
0

Ofta är vi ju några stycken som kolhydratsnattsuddar ihop så det brukar kunna bli ganska kul. Sitta här och sudda ensam är inte lika skoj, då får man ju dra till den riktiga nattsuddarsajten.

kickelina66
0

Den sidan ska jag kolla in nästa gång jag jobbar natt.

sussie
0

Får se hur vi har det på jobbet i natt!!