SSS laxpudding från GI NOLL
Jag har lagat den till middag idag.Jag använde mig av en hel varmrökt lax (som jag naturligtvis rensade av fiskköttet ifrån) sen hade jag två småpåsar med kryddade räkor BARA 1,2 fett stod det på påsen så det måste va från mitt förra liv.men dom innehöll bara 1,8 g kollisar så jag slängde ner dom i smeten oxå.
Och det var nog det godaste jag ätit på länge.Det bästa av allt att det blev 5 rejäla portionsbitar till som bara är mina.
TACK Sten Sture för denna fantastiska rätt
Lägger du in receptet till vänster?

Jag tror inte att JAG skall lägga in något som kommer från någon annas bok.Det känns liksom inte rätt.Då får Sten Sture lägga in det själv i så fall.
Tycker ni att jag är konstig nu eller.
Ja, det tycker jag. Lägg in det du och dela med dig. Annars får jag väl öppna boken och titta efter receptet?!

#3 receptet finns där redan under fiskrecepten.SSS laxpudding. Står först i den tråden.

#3 om du har boken ????? varför skall jag lägga in det???
#4 Tack för det 
Ja, det är denna tråd, molana, fniss
Laxpuddingen i GI-nollboken är samma som Marylojs pudding här på forumet. Det skriver väl SSS i boken också, eller….
Jaså, så SSS har använt mitt recept? Vad skoj, hoppas mitt experiment gläder folk! :-)
#0: Vete 17 om jag inte skulle ha gjort som du, alltså inte skrivit in det menar jag…
Marylojs: om jag inte minns fel så tror jag du är omnämnd i boken!

Laxpudding får det bli i morgon. Jag blev så sugen!

MaMaMade. Vilken sötnos!
Hon är *underbar*…o äter det mesta jag sätter fram!
Man kanske ska svälta ungarna i början så äter de allt m glatt sinne sedan?
(Hon var undernärd när jag fick henne 14 mån gammal.)