Snabbt småmums
när man blir litet småhungrig eller sugen, vad stoppar man i sig då?
Jag stoppade just i mig 2 tjocka skivor salami med en rejäl klick philadelphia ost i mitten, hoprullat som ngn sorts minitortilla.
gott :D
Vad har ni för snabbis-tips?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Ost med smör! Kött med smör!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Någon skiva ost eller några skivor gurka om jag känner för lite krisp.
Ett par körsbärstomater
! Inte så LCHF men gott…

En rejäl bit brie-ost. Eller ett ägg man har färdigkokt i kylen.
Eller nötter (för de som inte vill vara helt kolhydratsfria).
Ost med smör, salami, nötter eller yogurth.
Tackar :)
Fler tips o idéer!

några oliver. en bit 85%ig choklad. en bit ost. en jalapeno. ett par nötter.
fast numera blir jag inte småsugen alls så äter nästan aldrig mellanmål längre.
#7 fyra dagar in på omläggningen av kosten så har jag inte riktigt blivit av med det behovet ännu ^^

Det blir oftast brieost, ett par grillade kycklingvingar, ostskiva ,ed räkost, ägg med majjo, en ölkorv..men det är inte ofta jag äter mellanmål nuförtiden.
Brieost är vanligast… men det har hänt att det blivit en skiva smör också… Några skedar räkost annars…. eller kaffe med spraygrädde… Men man är ju så sällan sugen lixom…
Till kvällarna har jag en liten knäpp grej, jag tar djupfrysta skalade räkor i en skål… sedan tinar jag dem i munnen en och en… då räcker dom jättelänge 
Har svårt för frukost men har ju turen(!?) att vara hemma på dagarna så jag äter inte förrän vid 8.30 om jag inte är hungrig redan när jag vaknar.
Efter det blir jag inte hungrig förrän vid 13-14tiden…middag vid 17-17.30 "fikat" glöms liksom bort där…jättemätt! Blir jag sugen på kvällen (det var värst förra v = min första v) tar jag en kopp te o en ostbit. Förra v hade jag laddat upp m guacamole som räckte 3 kvällar, dippade ostchips i…*mmm*! (Smält ost som fått stelna alltså, inte OLW´s ed.)
Den här veckans kvällar har gått bättre…ibland syndar jag m varm mjölkchoklad; ca 1 del grädde o 2 delar mjölk, 25 g mörk blockchoklad (90% helst men då blir det grynigt då den inte smälter som "fattigare" choklad), 80% är perfekt + 1-2 tsk 100% cacao…lägger sig som bomull i magen o jag blir sömnig av det.
OBS att jag inte kör strikt!