Jag blir så arg!

Ja förr fanns det ju en tidining som hette "En ding ding värld" någon måste ju ta efter den skumma tidningen.
Jaja det är synd om dom som inte vet bättre och samtidigt väldigt (j*igt) illa för de som tror att de vet och skall föra det vidare.

Haha! Precis så känner jag också för den tidningen nu. Tyckte den var kanoners fram till maj förra året, och då hade jag redan betalat pren för ett år…
Idag fick jag nyaste numret, sista i pren trodde jag. Men näe, då hade jag tydligen betalat in för mycket förra året, så jag har tre nummer kvar…
Så jag får väl 'stå ut' tre nummer till då… *S* Jag skänker bort tidningarna sen, fast jag skulle ju hellre ge gymet info om lchf istället ;o)

#1 och 2: Precis! ;)
#3: Ju mer man vet desto tråkigare blir det (kan ju inte läsa mina "hälso"tidningar utan att bli upprörd nu ju! :P).
Och ju mer man vet desto svårare blir det att förmedla den kunskapen. Fy tusan vad svårt det är att skriva om LCHF utan att låta som att det är Guds bästa vän och att alla som inte fattar bättre är dumma i huvudet. Haha!

Jag funderar på att skriva ut Franks pamfletter och smyga in i vårdcentralens väntrum…
Ska dit imorrn. Lika så kan man kanske smyga in såna i tidningarna när jag lämnar ner dem till gymet… Jag prenumererar på Fitness magazine också, men den ska jag också avsluta efter sista numret.
Jag har hittat två andra tidningar som inte skriver en massa om hur bra kolisar är. Det är väl egentligen inga renodlade häslotidningar (som jag heller inte klarar av längre), utan mer friskvårdstidningar. Det är tidningen Massage och Kroppsvård och tidningen Svensk Yoga. Passar mig mycket bättre än de andra tidningarna. …även om jag inte jobbar inom kroppsvården eller utövar yoga (än, ska jag väl säga, när det gäller båda ;o)

Så är det med flera tidningar jag läser… plötsligt skriver de en massa strunt. 
Och jag överväger att sluta prenumerera.
NI som prenumererar, kan ni inte bara säga upp prenumerationen?
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jo, jag ringde och sa till idag, när jag fick nya numret. men eftersom jag tydligen hade betalat in för mycket, så tänkte jagatt jag tar de extra tre numren istället för att trassla med pengarna tillbaka och så. Men när jag fått dessa så är min pren avslutad i alla fall.

Det har oxå varit min favorit tidning men inget för mig att läsa längre sa upp premunationen när ja ätit lchf ca1 år
Nå vad sæger ni, vi gør slag i saken och startar en egen LCHF-tidning! Det ær verkligen något som inte finns på marknaden men som jag tror behøvs! Mmm har alltid haft en hemlig drøm om mig sjælv som avsløjande journalist haha.