Gluttade i mina pyjamasbyxor!
Tyckte att mina pyjamasbyxor bara gled ner hela tiden! Irriterande…
Tog då fram nytt resårband - tänkte att det var det som gett sig - och började sätta i.
Råkade se storlekslappen då!
Storlek 46-48 var det!!!!!
Nu har jag storlek 38-40!!
HAR jag varit stor, eller?? Fick mig ett gott skratt i alla fall och nya resår i brallorna!
// Shintaida
Ja, men där ser du! Nu kan du sluta oroa dig för din vikt, tycker jag.
Ett kilo hit och dit när det gått så bra för dig!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Lyckliga du!!
Ja, det blev en lycklig chock, må jag säga! Så nu är det bara måndagar som gäller som invägning!
// Shintaida
Jag har en massa arbetspikétröjor i olika storlekar eftersom jag hade anställda i olika storlekar förut och jag har ärvt dem. Tidigare så använde jag helst XXL eller klämde in mig i en XL. Nu kan jag ha L utan problem och varje gång jag tar en XXL nu så går jag och letar pinnar och snören och en plats att slå upp den på!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Härligt att höra, maxiq!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
#4 Maxiq!
*skrattar gott*.
Jaaa, så det kan bli! Vad kul att höra och skönt för Dig!
Gläds med Dig, ska Du veta!
// Shintaida
shintaida, du kanske skall spara byxorna så du kan ta fram dem som påminnelse och så ser du verkligen hur mycket du minskat. Kan vara nyttigt! Och ett stort grattis!
Grattis!
Det är spännande när byxorna trillar av.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
#8 MillisB
Javisst är det det!! Speciellt för gubben! *fniss*
// Shintaida
Jag gluttade i mina pyjamasbyxor men det stod ingenting i dom…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

#10 pratade du inte nyss om pinnar och snören maxiq , så nåt måste det väl finnas där? Har du kollat noga?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
#10 Vågar inte alls skriva vad jag tänker på…

Mmm, ett sånt där mysigt grönt arbetstält…
Ett sånt där lite hafsigt uppslaget, mitt i sommaren över en eller annan vattenledning eller nåt, och där står man och glor på kanten och fattar ingenting…annat än att dom som arbetar där ser väldigt starka och solbrända ut. Mmmm…
Hrrm, Shintaida, du får ursäkta, förstås verkligen inte varför jag kom in på detta sidospår, grattis till storleksnedgången bara…
*skrattar*
Ni kan då lyfta humöret på en!
Tack för goda skratt!
// Shintaida

Grattis till det nya resåret 
Ska hon resa ett helt år?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
#12 vågar inte heller skriva vad jag tänker som står i de byxorna…
Äsch! Jag trodde den här tråden skulle vara porrig. 

är pinnarna och snörena också gröna?
Näpp! Bara fingrarna som fixar resningen…
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Aaaah, hulken med tält!!! Eller? *fniss*
// Shintaida

Maxig kanske har klippt bort det som stod i pyjamasbyxorna för att inte få skavsår.
klippt bort…nej, säg inte så…hu, så hemskt - det är ju det viktigaste man har!
Om man inte har kvar den vet man ju inte hur man ska tvätta brallorna!

#22 hahaha det som stod i byxorna,det tog ett par sek innan poletten trilla ner!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Har man tagit bort det som står får man famla i blindo…

LOL

Garvar så mannen undrar vad jag gör här framför datorn. Äsch jag bara leker med musen lite
#26 … Inga ord, igen. 
Det är nog fel på min hjärna…

LOL = Laufhing out loud. Är det rätt stavat? Min hjärna är också lite……
LOL = Laughing Out Loud. Nästan helt rätt. :)
Jadu, skönt att det inte bara är jag, ullna! 

Ni är då FÖR roliga! Vad vore livet utan er humor!!!
*skrattar gott*
Jag tänker på joystick (gläjdepinne) när jag "hör " ordet pinne här….*fniss*
// Shintaida
Vad kan man säga? Mycket snack och lite verkstad.
rotlmao. Jag har fått "gällivarehäng i mina brallor hihi. Jag petade upp små hål i ändarna på byxlinningen och trädde i resår ( går bra att använda resåren på kassearde strumbyxor) och så fäste jag resåren på insidan av linningen med några stygn.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Det var ju fräckt och uppfinningsrikt gjort!
Grattis!
// Shintaida

Jag har hängslen!