OT: Chokladtårta für alle!
Söt!
Åh guuuuud… *dräggel* Vill du komma hem till mig, pretty please? 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Vad får Du allt ifrån Kvinna…
?
Numer pensionär i Nynäshamn
Tack Vira!
Äsch då Jennix! Det är bara min kropp du vill åt ;)
Från nätet Margareta! Från nätet! 0_o
#4 Din kropp? Har du choklad på den då?? *asgarv*
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
#5: Om jag vill, sweetheart, om jag vill…
Å andra sidan får du inte lov att äta min fina fejktårta! Den är enbart till för att beundras på avstånd. Ungefär som jag då ;)
Skådebröd i lyxförpackning. 
*måste göra flera tårtor*
:D
Jaså, vart har dom tagit vägen då? 
#6: Är du som jag Amiechan? Ser lång ut på bra håll?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
De finns bara i idévärlden än så länge. :)
Tror prinsesstårta står näst i tur - jag har spets som skulle kunna få bli tårtpapper. Och så en fin ros på toppen.
Om jag känner mig modig sen får jag ta fram bilderna från systerns bröllop och göra en tårta som ser ut som (en av) hennes bröllopstårta. De hade vackra orkidéer i sugapaste på sig…

#10 - Maxiq - Att Se lång ut på bra håll är i alla fall bättre än att se bra ut på långt håll. Jag vill vara snygg på nära håll.

Det är kul att sy mat. Har gjort bullar till döttrarnas köksattiraljer…tyvärr har kameran lagt av. Får se när vi får råd m en ny.
Tjusig tårta amichan, ser fram emot en bild på prinsesstårtan!
Tyvärr försvann alla mina länkar vid datorkraschen men här har vi en iaf:
Hade en till som var helt suverän men hittar den inte nu…har glömt namnet på företaget, tyvärr…
maxiq och helena: :D
MaMaMade: tjusiga! Jag gillar speciellt glassarna. De får hamna på min inspirationslista! :)
Vilka skapelser! Duktig gjort Amiechan. Jag blir sugen på att testa. Kanske en ide att tipsa dem på Textilhandverk också.
Fantastiskt duktigt gjort, detta får jag försöka lära mej att göra vid tillfälle.
Fast fingrarna har med åren fått det svårare att hantera nålen, samt att nålen är bråkig nuförtiden den vill öftast blunda, den var mer sammarbetsvillig förr.

Vilken underbar idé….. Jättekul. Själv fribroderar jag, men har ingen inspiration alls - den kommen och går
Det var väldigt lätt, så ta det lugnt med berömmet - jag kanske blir uppblåst som en ballong ;)
Textilhantverk var en idé. Frågan är om jag vågar, hinner inte med ett forum till :P
Jag kan lägga in länken där. Tittar in varje dag då jag likasom är lite besatt av sådant där… 
Får jag kopiera din bild o lägga in, Amichan?
Absolut! :)
Oki, på G!
Mission completed! 
Finns det ingen sådan sida på svenska? Jag ick på det lite,och väntade att hitta ett kakrecept hihi. men när jag gick in på sidan så fattade jag. Såna tåror är helt ofarliga.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
För et par månader sen fanns det en besrkivning ute på engelska, nu tycks den ha tagit bort. Som väl är kopierade jag den för eget bruk… På svenska vet jag inte - men min tårta var hemskt enkel.
haha vilken rolig idé
Sådana här hoppas jag få tid att sy till mina flickor som *älskar* att laga mat till sina "bebbar" (el är det att inleda dem i frestelse?);
Scrolla ner lite på sidan…
En te;
http://broccoli2.blogspot.com/2006/08/en-jttestor-bulle.html
Mer tårta ngn? (Scrolla!)
härliga bullar :D