Nästa hälsokonferens
Hej! När är nästa konferens på Hälsans Hus?

Ämnet har inte varit uppe till diskussion än. Som jag ser det är vi inte låsta till Hälsans Hus. Det har varit ganska fullsmockat de senaste gångerna. Men större lokaler blir genast mycket dyrare.
/SSS

Fundera på det här med kryssningen!
//Karin
Ja! Sten Sture borde följa med på kryssningen.

Jag har inte följt kryssningsdiskussionen särskilt noga, vad lutar det åt för tid och resrutt?
/SSS

Kan inte riktigt utläsa vad det lutar åt! Dock tycker jag att det är en alldeles utmärkt idé att låta en hälsokonferens förläggas i samband med LCHF-kryssningen! Ja, om vi lyckas locka några bra och roliga föreläsare med förstås… Jaja, vi kan nog konferera ganska bra utan också - dock vore väl t.ex. "de fyras gäng" (Skaldeman, Nilsson, Dahlqvist och Litzfeldt) högst välkomna!? Blir väl lite högre kostnad för resan då - men det kan det väl vara värt - i alla fall för dem som vill (blir nog de flesta…) Frågan är väl förstås också om vi kan vänta med nästa hälsokonferens ända till sent i vår (kan ju bli en viss abstinens där!), eller när resan nu blir av… Om det är just en resa med konferensinslag de flesta vill ha, så kanske vi bör planera resans läng utifrån detta - ja, så den räcker till samvaro och annat också!? Vad säger ni? Läge att lyfta över denna diskussion till någon av kryssningstrådarna kanske. Inväntar lite resons här först…