Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 601 ggr
Jennix
0

Skapa nya trådar!

Jag tror det har varit flera trådar på senaste tiden där vi alla svävar ut lite från själva ursprunget och jag vet att jag själv gjort det och tänker skärpa mig. Glad

Jag tror ingen härinne vill ha censur, det är inte det som är frågan utan snarare att man håller sig till ämnet som trådskaparen hade i tanken.

Nåt som jag verkligen gillar med detta forumet är att det finns så många olika erfarenheter och att alla har sina åsikter. Vi vill ju ha ett levande forum, eller hur?

Så sätt igång och diskutera, skapa nya trådar, men att vi kanske tillsammans kan följa det som tråden skapades för? Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Margareta
0

Tack Jennix - för påminnelsen. Många av oss är duktiga på att kapa trådar för andra ämnen än de var avsedda för. Ibland tänker man inte när man börjar skriva - att det är ett helt nytt ämne.

Hjälps vi alla åt så går de lättare!

En annan sak som jag också vill påminna om är att alla hjälps åt att använda rubrikerna bättre. Vi vill inte ha allt under "Klotterplank" eller "Medlemmar". Det tar jättelång tid att sitta och flytta alla trådar.

Titta igenom rubrikerna och se vilken som passar bäst - använd de mer generella om det absolut inte finns någon annan rubrik - de är nödlösningar.

Numer pensionär i Nynäshamn

AnnaCathrina
0

Jättebra… det är lätt att missa intressanta saker om man inte lusläser allt.

CarolineJ
0

Att använda rubrikerna är jag bra på. men jag måste nog också bli bättre på att inte gå in på villovägar i trådarna.

Jennix
0

#2  Ja, det är en poäng också. Har man en intressant diskussion där fakta kommer fram, så kan man inte söka på rubriken om den är i en helt annan tråd. Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Mervi
0

Man svävar ut i det blå ibland, skall skärpa mig och tänka lite mera.