dålig i magen
usch jag var på toa först jättehård sen är jag lite lös, ursäkta mig nu men färgen var ljus , är det normalt?
låter som du fått i dig för mycket fett. Använder du mycket fett i te eller kaffe?

ja nåt är det, jag mår inte bra känner mig konstig. ska jag ge upp?
Nej för tusan, ge inte upp.
Ge upp behöver du nog inte men prova dig fram med fettmängderna. Det är olika vad man kan stoppa i sig.
Jag blev hård i magen i början men kokosfettet och smöret har hjälpt mig. Mycket ost kan också ge hård mage.
Och glöm inte vatten det gäller att dricka mycket!

jag mår inte alls bra. skit helt enkelt, jag har nu tagit 4 skivor flatbröd med skinka på, får se om det blir bättre.
det är inte så att du gått och fått maginfluensa? Den drabbar oavsett vilken kost man äter om man är mottaglig

ja just nu äter jag som vanligt ej lchf. fy vad jag mådde pyton i helgen gick som ien dvala. på lördagen var jag så hungrig, jag fick råd här på iFokus att äta en fettrik middag det gjorde men sen på lördagen var min mage kass, nu vet inte jag om jag ska smyga in lchf kost i stället för rivstart vad tycker ni?

Insmygning låter som en utmärkt idé, om det nu var den plötsliga kostförändringen som ställde till det med magen. Alla är vi olika. Men mer eller mindre omställningsbesvär märker nog alla vid snabb kostförändring, åtminstone första dagarna…

ja men det tre- fyra dagarna gick hur bra som helst, men att gå omkring o va hungrig det var jobbigt, antingen så ska man äta ost, bacon, fettrik kost vid hungerkänslor, men jag är så villrådig vet ej ut eller in, anledningen till denna kost är att jag vill gå ned i vikt 25 kg närmare bestämt.

Jag tror också att det kan vara bra att ta det mer stegvis när det känns för jobbigt med rivstart. Prova dig fram, efter ett tag så ger det sig.
Och om du är hungrig så äter du för lite, tror jag. Fördelen med LCHF är att man inte behöver vara hungrig. Ät tills du är mätt och ät när du är hungrig. Det tar ett tag men det blir så småningom helt naturligt.

jag kände inte igen mig själv, var konstig kan inte förklara.
Katt åt lampa - Lös i magen!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Hissen, du har ju nyss börjat, eller hur? Man mår konstigt i början och magen behöver vänja sig. Sen behöver man också lära sig vad man kan äta, som sagt alla reagerar olika. I början kan man också behöva äta mer. Nu efter julkolisarna hade jag ett par dagar när jag började äta striktare som det verkade som jag var bottenlös, kunde äta hur mycket som helst. Men det fixar sig…

jag har köpt sss bok GI- noll får de om det är nåt att ha.
I den finns massor av recept, information och råd. Det du inte hittar där hittar du här
…
kan det inte vara besvär från gallan/lever? Jag tänkte på ljusavföring, men då brukar ju urinen vara mörkfärgad.