joels viktresa
ja då har det gått snart 2 dagar sen jag påbörjade mitt nya liv i lchf tecken. det går än så länge bra visst ett visst sug finns men det är inget som jag inte kan hantera. jag vägde igår morse 101,6 och i morse så vägde jag mig för att se att jag inte gått upp och döm till min förvåning -2,1 kg
men visst det kan vara vaten som jag tappat det ända som är jobbigt just nu är att jag är lite snurrig och har en "pojken i bubblan" känsla
ha det gott ….joel

Grattis:)
ja det kan vara vatten men du måste bli av med det först innan fettförbränningen sätter igång…
Jobba på……
Vatten, ja visst, men det peppar när man ser minskningen.

utöver vatten kan det väl också vara minskat glykogenlager i kroppen som märks i början 
lycka till joel!

tackar för alla svaren i morse så var det -0,6kg så det är uppe i 2,7kg på två dagar snacka om att man blir peppad

Jag tror generellt sett att det är lättare för killar att tappa kilon fort. Det verkar så när man läst kommentarerna här en tid.
För kvinnor är det reproduktionsförmågan som vaktas och ser till att inte kilona rinner av för fort.
Fast jag tycker ju att min kropp kunde fatta att jag är för gammal för bebisar. Fast Sara var ju 93………
Jag är förstås glad för din skull - Grattis Silverwolf!!!!!
Jättegrattis Silverwolf - det skall vara lite kul i början om man skall orka fortsätta.
Numer pensionär i Nynäshamn
Hej Joel!
Hur går det för dig nu med lchf-livt efter din pangstart förra veckan?
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

jo då det går bra jag är inne på min 6 dag och jag känner mig piggare än någonsin vikten har lugnat ner sig jag går ner 3hg om dagen hitills 4kg
mvh joel
3 hekto om dagen, bra fart du håller
Jättebra - kul att du kom hit och berättar!
Numer pensionär i Nynäshamn
Gratulerar!
Det är så roligt och inspirerande att läsa om andras framgångar. Speciellt nu när jag själv sliter med resultat och motivation.
Tack!
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)