Airams Matblogg är öppen igen!

Vad trevligt!

Ja finare kokbok får man leta efter. Tack för att ja får ta del av den.

jaaa va bra! nu fattas bara calcounter så skulle livet bli lite enklare…

# 3. Håller helt med dig.Mycket,mycket enklare.Saaaknar den.
Tack till Airma för hennes otroligt fina bilder och recept. Blir så inspirerad.
och tack till TbbW för allt jobb han lägger ner på minmat.net. Kanon!
Tack Airam! Ska gå in i em och se vad jag ska laga!
Hade glömt att kika in på minmat på länge, har ju blivit en riktigt snygg sida, tack TbbW för den!!!
Så klart ska Airam ha ett stor tack också, för den helt underbara matinspirationen!!!!
Det blev jag mycket glad för,jag hann bara titta på hennes sida och tycka den var intressant ,så blev den stängd .
nu skall jag ta igen detta med största glädje.
UNDERBART!!
Jag har verkligen saknat Airam. Det var via hennes sida som jag hittade KiF.

Va glad jag blir. Jag hade precis "hittat" sidan när den försvann igen. Nu ska jag låta mig inspireras igen.
Försökte lägga in en kommentar på bloggen, men det fungerade inte, det stod att man skulle verifiera genom att skriva av en bild, men det kom inte fram någon bild.
Därför skriver jag kommentaren här istället, och hoppas att Airam får syn på den:
_Hej Airam. Jag har precis kollat igenom dina recept, och känner mig verkligen inspirerad! Flera av dom kommer att testas under den kommande veckan. Tack så jättemycket för jobbet du lagt ner på den här bloggen.
Själv är jag rätt bra på att laga mat, men har ingen fantasi när det gäller att komma på maträtter, så en sådan här blog är precis vad jag har varit ute efter. Han tyvärr inte kolla in innan du stängde ner förra gången.
Kan tänka mig att resten av familjen kommer att vända på huvudena när dom går förbi köket under nästa vecka, och jag undrar om jag kanske inte kan få en av dom att överväga att gå över till LCHF själv. :)_
Tack Airam för att du öppnat igen, jag tittade igenom recepten det enda som är svårt nu är att bestämma var jag ska börja. Imorgon ska jag göra an matsedel för veckan och då ska jag bläddra bland dina recept med vad som finns i mina förråd i åtanke, det kommer att bli så bra.(Måste köpa vitlök)

Vet inte om ni sett det, men hon har varnat för att sidan kan komma att stängas ner igen utan förvarning. Bara så ni/vi vet ;o) Man får väl passa på att kolla in allt så snart som möjligt =)

Den här sidan kommer absolut att bli en av mina favoriter!

Ja jösses, vilken sajt!!!! Jag blev alldeles lyrisk…… 
Jag säger bara MUMS!
Visade dessutom för några i familjen som också blev sugna.De är inte inne i LCHF-tänket ännu, men är intresserade av hur resonemanget går.
Tack för tipset, Umbra55! Den bloggen verkar toppen.