Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 2317 ggr
solros_666
0

Jag är glad idag ;)

Ställde mig på vågen o den visade - totalt 10 kg Skrattande

Började med lchf 25 november- 07 visst har ätit lite godis då o då o lite pepparkakor o en o annan macka så jag är supernöjd.

Jag har gått ner från 102 till 90 hoppsan det blev visst 12 kilo ;)

Mervi
0

Grattis till fina resultatet!

solros_666
0

Tack ;)

ullna
0

Undra på det - bra jobbat solros!!!!!!!!!!!!!!!!

solros_666
0

Fast det går ju så lätt med lchf.. kilona bara rasar..

Men kanske beror på att jag har ganska mycket övervikt… är ju bara 1 o 64 lång så… det blir ju svårare ju närmare matchvikten man kommer har jag hört eller läst nånstans… jag vet inte vad min matchvikt är men skulle kunna tro att den ligger på 65 ca vilket betyder att jag har 25 kilo till ner innan.

hemul
0

Grattis! Skrattande

Mervi
0

Grattis till raset.

Du är lika lång som jag och målet är 65 här med men det verkar svårt att komma dit. Jag borjade också på 102 sommaren 2004.Skrattande

De sista kilona är svåra.

solros_666
0

Hur långt har du kommit? Svårt att tro när man ser din Avatar att du vägt 102… Grattis till dig somkämpat väl ;)

Mervi
0

Kolla i fotoalbumet. Och jag har skrivit om min "viktresa" på min sida. Jag gick ner det mesta innan jag hittade LCHF och kämpar med de sista envisa kilona.

solros_666
0

Du har varit jätteduktig ju bra kämpat ;)

Jennix
0

Heja solros!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Shawy
0

Grattis! Waow…det kan man kalla RAS!

solros_666
0

Tack ;)

KatarinaW
0

Grattis till en riktig "rivstart" på din viktnedgång.

NancyAlke
0

Grattis tjejen, jättebra jobbat!

hissen
0

grattis säger jag med ! jag väntar oxå på att få meddela att jag gått ned tio kilo , men det tar nog sin tid puh!!!!!!

solros_666
0

Tack alla ;)

Hissen: jag har ju bara hållt på en månad…. hav förtröstan… det lossnar för dig med ska du se ;)

ullna
0

Det är jättebra alla kategorier! Jag Går inte ner... fort som du men jag är glad ändå. Skrattande

solros_666
0

Tack ;) Alla steg i rätt riktning är bra.

Margareta
0

Grattis solros - jätteduktigt - det kommer att gå bra och även om Du stannar vid 70 och kämpar med det sista så är det en fantastisk resa så långt.

Numer pensionär i Nynäshamn

solros_666
0

Jag är nog ganska nöjd om jag kommer ner till 70… Jag ansåg mig vara ganska smal vid 79…