Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Läst 103 ggr
Sindri
0

Varför finns inget teffmjöl?

Är det någon som vet varför det ekologiska teffmjölet är slut överallt? Eller någon som lyckats hitta det någonstans?

Carmarino
0

Det verkar inte vara någon som vet varför det är slut hos leverantören. Har inte själv letat efter det i affären här hemma, så jag vet inte om det är slut där också. Det står åtminstone inget om det när man handlar på nätet.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

hemul
0

På nätet verkar det inte vara slut. T.ex. finns alla sorter på Apotea. De brukar skriva ut när det är slut.
https://www.apotea.se/sok?q=teffmj%C3%B6l

Alla produkter som matchar söktermen teffmjöl | apotea.se
Carmarino
0

#2: De flesta nätbutiker jag kollade skrev att det var slut från leverantören, men det kan ju finnas kvar i vissa butiker och på vissa apotek.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sindri
0

#2: Nej, det finns inget ekologiskt. Det står Mer info under. Apotea handlar jag ofta från, så det har jag koll på. Jag har fyllt i på otaliga sajter att bli meddelad när det finns i lager, men har inte hört ett knyst.

hemul
0

Men sorry. Missade att det skulle vara eko. Läste nog mest rubriken.

CasaRamon
0

Vad använder du Teffmjöl till? Mycket kolhydrater, tyvärr.

Sindri
0

#6: Bakar glutenfritt. Hos oss är gluten "farligare" än kolhydrater.