Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 673 ggr
Gronstedt
0

OT - Karin Ahlborg om julmat

Om fler tänkte så här, blev julstressen mindre!

FlörtGladCool

Langhol
0

Det var bra!SkrattandeDå behöver man inte ha dåligt samvete för att man köpt färdigkokt skinka.

Sara40
0

Väldigt läsvärt! Glad Fick mig ett gott skratt innan jag skall mobilisera mig på lunchen här på jobbet, då jag tagit ledigt i eftermiddag och skall ut och trängas med alla andra storstadsbor för att köpa julklappar, julmat, julgran…

Effie
0

Mycket förnuftig! Glad

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

anki1
0

Jag jobbar på i lugn takt, och har hunnit och orkat mer än på länge. Mina köksskåp har varit nästna ingrodda, som jag inte tidigare orkat ta hand om. men nu har jag fixat alla utom 1 skåp, och så har jag just torkat ur ett av torrskåpen ovanför frysen. funderar på att ta kväll när skåpet har torkat ochjag fått in grejerna igen. Har oxå gjort en del godis

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

bluegoose
0

http://flylady.net/

Denna dam får man ta med en nypa salt, men hon har hjälpt mig förvånansvärt mycket.

blodtopp
0

Och för att fortsätta på FlyLady (som är väldigt amerikansk men tanken är väldigt god ;o) så kan jga rekommendera Skrubbaforumet också. Här är FlyLady försvenskad kan man säga och mycket bättre =)

MillisB
0

Har varit barnsligt inspirerad av FlyLady, men utan att få något gjort. Kanske det här var den puffen jag behövde för att ta det till mig till nästa år! Generad

Fast jag ska verkligen kolla in skrubbaforumet, ser spännande ut! Men först ska jag sova lite, det börjar bli väldigt tidigt…

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Margareta
0

Även jag får puffar av Flylady och skall ta mig en titt på Skrubbaforumet …

Numer pensionär i Nynäshamn

grona-marie
0

Ska börja "Skrubba" så fort jag får mitt medlemsskap bekräftat. Har tidigare kört "Rensa i röran" och också nån liten skrift från Amelia med nya utmaningar varje vecka, men det är ett bra tag sedan och allt gror igen snabbare än jag orkar hålla undan. Eller så har jag inte rätt metodFlört.