Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Läst 111 ggr
hemul
0

Jimmy Moore

Om nån fortfarade orkar bry sig om Jimmy Moore - han är anklagad för pedofili.
http://carbsanity.blogspot.com/2022/06/Jimmy%20Moore%20Arrest%20Info.html

Är många som får två sina händer nu.

• Redigerat 2022-06-13 01:25 av hemul
Sindri
0

Sorgligt! Men ingen kan ju lastas för att någon i ens närhet ljuger, mördar, stjäl, våldtar o.s.v. såvida man inte tittar bort eller låtsas som ingenting.
Pedofiler, tjuvar, mördare och lögnare finns säkert hos alla sorts människor.
Allra sorgligast är det ju för hans offer.
Jag har läst om honom, men inte mer så jag kan inte känna att jag känner mig lurad på något sätt. Han kan ju fortfarande ha rätt om det han skrivit om, om det nu int eär så att han ljugit ihop det mesta.

(Många hyllar ju t ex fortfarande Woody Allen trots anklagelser om incest mm.
Har alltid tyckt att han varit lite "creepy" så har inte sett mer än någon film och den var väl inte så värst imponerande.)

hemul
0

Det är väl lite det som är grejen, att han verkar vara en ganska stor lögntrut. Han egen oförmåga att bli av med fettet ha skyllts på det ena after det andra och han har allltid nya idéer om hur andra ska gå ner i vikt och alla är THE BEST! Han har inte varit sen att slå mynt av det hela heller och han har associerat sig med rena lurendrejerier. Trots det tyckte många att det var jättecoolt att kopplas ihop med honom.

Nu låter jag lite skadeglad, men det är jag inte. Pedosar gör ingen glad. Dessutom har han nog varit ute rätt länge nu.

• Redigerat 2022-06-13 18:51 av hemul