Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 665 ggr
Besika
0

Upprop till Macare

Hallå alla ni som har den fantastiska computern MAC! Kan inte ni hjälpa till och föreslå för iFokus att de ska optimera sidan för Safari? Man kan föreslå förbättringar på www.ifokus.se/Contact.aspx Tack på förhand! :) PS. Vill PC-nissar också hjälpa till, så är vi tacksamma….! :)

hemul
0

Ta med alla andra browsers än IEWin på listan. Flört

andreas0
0

Kör firefox i linux, och har lite problem även här, även om det mesta går bra. Detta är den enda sidan jag stött på sådana problem med, det är konstigt helt enkelt.

* I kommentarsrutan kommer inte markören fram när jag trycker i den, utan inte fören jag börjar skriva

* När jag trycker på ny rad hoppar den två tecken istället för en, för att få bara ett radhopp så måste jag skriva något, och sedan gå tillbaka och ta bort det ena nyradstecknet.

* Ibland när jag redigerar ett inlägg, och trycker i början av en rad och sen på enter för att få lite extra utrymme emellan paragraferna, så försvinner hela texen (kommer tillbaka om jag trycker ctrl+z)

Vad någon sak till, som jag inte kommer ihåg nu.

Pasi
0

Andreas - Med 2 tecken (rader?) menar du då entertryck (dvs styckebrytning)?
Rad brytning är "Shift" + enter.

andreas0
0

#3, ok,  då var en av punkterna lösta i alla fall Glad

odezza
0

För mig kommer inte markören fram heller, ibland… men då kan jag inte ens börja skriva… får klicka några gånger innan det funkar… kör firefox 1.5 i mac os x 3.9…

Har visserligen uppgraderat firefox, men i den nya versionen kunde jag inte få fram menyn där jag kan välja att öppna en länk i en ny tab… så jag kör den gamla firefox…

"still lost in space and time"