Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 2669 ggr
hemul
0

PM från andra sajtvärdar

Varför får jag PM från sajtvärdar för ifokussajter jag aldrig besökt eller ens lagt märke till? De vill önska mig god jul. Spammar de eller är det en glitch i progammet? Om det är det senare så kommer nog många inboxar att bli fulla. Räcka ut tungan

Sagittaria
0

Jag får också sådana julhälsningar, så det blir det smock i många inkorgar snart. De rymmer ju inte mycket, de minikorgarna.

Snurran
0

Tröttsamt, man tror att en kompis här på Kolhydrater har skirivt, jag skiter väl i Undulater- och Mariekex i fokus eller vad de heter!

shintaida
0

samma här…

// Shintaida

ulrikaberg
0

Samma här, har fått från hundar- och mobbing-sidorna men har aldrig varit inne där.

[linda-pinda]
0

#4 Precis. Mestadels irriterande!

maxiq
0

Eller som vi säjer på ren svenska: Önåjing!

Skrikandes

Vannillia
0

dom har kanske för lite medlemmar och ser det som ett sätt att marknadsföra sej…..

även här har det rasslat in ett antal…

blodtopp
0

Jag har också fått. Fyra stycken, varav de två sista kom från samma avsändare… Tror också det är reklam för andra sidor.

DaMum
0

Jag har också fått flera stycken, men trodde att det kanske berodde på att jag någon gång kikat in på olika sajter.

Hur som helst, det var ju trevligt, och jag svarade dem och önskade God Jul tillbaka.

Kram!

parsley
0

De kanske inte ha tänkt på att de fyller inkorgarna, utan ser det som ett trevligt sätt att önska god jul. Många på iFokus besöker ju olika sajter.

maxiq
0

Spam är spam om än i gyllne inkorgar. :-|

Margareta
0

Som Sajtvärd kan man skicka PM till alla medlemmar (inom och utom den egna sajten) - jag har gjort det EN gång till bara Kolhydrater och kommer nog inte göra om det. Det var i samband med 1-årsjubileet.

Min egen UTKORG blev sig inte lik efter det.

Numer pensionär i Nynäshamn

maxiq
0

Ja du måste väl ha hälften av alla medlemmar på hela iFokus, Margareta?

maxiq
0

Undrar om vi kommer att få någon julhälsning från vår vän Lorita på kost.ifokus?

Fundersam

Margareta
0

Mja hälften har jag väl inte - inte ens 10% men det ökar…

Numer pensionär i Nynäshamn

hemul
0

Underbarat. Kan fan och hans mormor se våra emailadresser också?

ulrikaberg
0

Nu har min inkorg blivit full av alla julhälsningar från olika sajter Ledsen

Karmatarerskanise
0

Om nu inkorgen blir full är det ju bara till att tömma den? Ser inte problemet riktigt :)

Jag tycker det är trevligt med julhälsningar.

felixifokus
0

håller med Hera

Sagittaria
0

# 18. Problemet kan ju uppstå om man inte är här tillräckligt ofta för att hinna tömma den. Den kan ju fyllas på bara några timmar. Då kanske man missar något PM? Annars är det ju trevligt med julhälsningar, det håller jag med om.

Karmatarerskanise
0

#20 Så som jag har fattat det kommer mejlen fram, men man kan inte öppna fören det är tomt.

Och skulle dom inte komma fram, så gör dom det så fort man tömt, så jag tror inte man missar ngt :)

Sagittaria
0

# 21. Det låter ju bra!

anki1
0

Jag har oxå fått hälsningar från saiter som jag inte varit på.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk