Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 3627 ggr
sarag
0

Om margariner

Hoppas det inte redan finns en tråd om detta!

Se länken:

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=388175

På GöteborgsPostens förstasida!

sarag
0

nehej… jag som trodde jag änrligen kunde skapa riktiga länkar. Här kommer adressen då!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=388175

parsley
0

Det går bra att kopiera länken och klistra in den i adressfältet. Sedan kan man läsa den intressanta artikeln om margariner.

ullna
0

Det är bara att tänka efter vad Unilever gör mer för produkter; tvättmedel och kemisk tekniska artiklar.

Så är även margarinet.

Pasi
0

De borde lagt till att den fettexperten på SLV som arbetat fram rekommendationen om margarin också var betald av margarinbolag.

Kan också berätta att jag inte fått svar på mitt senaste mail till Unilever (3 veckor sedan) där jag ifrågasätter deras påståenden. De påstod i mailet innan att de aldrig betalt någon professor som arbetat på SLV….vilket jag genast replikerade, med hans namn.
Undrar varför de gav upp så lätt!?

anki1
0

Så bra att jag slutat med margariner.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Anden
0

Jag nästan svimmar då jag hälsar på hos vänner och bekanta och på bordet står….den nya underlivsmedlet….BECEL…

Ibland är det svårt att vara tysssst…..

ullna
0

Vem vet det kanske är bra för underlivet Skrattande

Inte nå´t annat iallafall

Pasi
0

LOLHemlisSkrattande

hemul
0

venuseva
0

Man blir ju väldigt lös i magen av Becel!!

Brynhilde
0

När min kompis fick graviditets diabetes blev hon rekommenderad att äta Becel. Det var det absolut bästa… sa dom…

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

hemul
0

Jag har aldrig (mig veterligen) ätit ett uns Becel och jag har aldrig ätit en McDonald's burgare. Det är jag rätt stolt över. Cool

Pasi
0

hemul - En diger meritlista!Flört

hemul
0

Tack. Cool

Mervi
0

Becel? Inte jag heller, men hamburgare har jag nog ätit fast det är jätte länge sedan.

hemul
0

Jag har nog inte ätit mer än ett tiotal burgare i hela mitt liv. Förklaringen är enkel - jag tycker kättfärsbiff på bröd går fetbort. Har alltid tyckt det alltså. Det där med McDonald's var väl mest en slump från början. Nu har det blivit en grej. Skulle hellre svälta än spräcka mitt rekord nu. Räcka ut tungan

Jag har fikat på McDonald's dock. Hemlis

maxiq
0

Jag har heller aldrig ätit på McD men av ren princip. Däremot har jag druckit öl på McD i Berlin! :-D

Margareta
0

Jag har aldrig köpt Becel och har svårt att hålla tyst. Jag brukar maila dem som serverar info om det i efterhand.

Numer pensionär i Nynäshamn

ullna
0

Margareta, SUVERÄNT som vanligt Skrattande

anki1
0

10, En gång har jag ätit becel, vilken reaktion på min stackars mage. och inom bara några minuter. Huvva. Det gör jag då inte om, det var för några år sedan.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Effie
0

Jag åt Becel ett tag, efter rekommendation från någon kollega (att smaken var helt OK), och har inget minne av att jag mådde dåligt av det.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

grona-marie
0

När man inte äter bröd behöver man ju inte heller något becel eller hur. Jag har aldrig ätit det tror jag och har alltid varit skeptisk till lättmargariner(förutom att de smakar vedervärdigt). När jag var fettskrämd slopade jag fettet på brödet och höll fast pålägget med fingrarna….

Jag gillar formuleringen"nuvarande kunskapsläge" det är litet lagom ödmjukt.

Anden
0

oj…det blev lite fel…jag rodnar Generad underlivsmedel…tja kanske är det det bästa man kan använda den till…tror förresten att det inte ens duger till det. Jag menade naturligtvis undermedlet Becel… tänk vad tokigt det kan bli….  Men alla som har lite hjärtinfarkt skräck och åldersnoja…de har Becel på bordet….

Lätt att falla för reklamen som är rätt övertygande…