Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1962 ggr
Karin20
0

OT- körsång!

…. gör mig mindre stessad och gladare. Och så får man göra så mycket kul i vår kör. I går fick vi sjunga med Idolerna i öppningssången, det var vi som stod vitklädda i de tre första gångarna i Globen! Och sen fick vi gå över till Hovet och köra till Carola Go Tell It On The Mountain och Amen med Janne Malmsjö och få se Liza Minelli IRL!

WOW

//Karin

Margareta
0

Oj vad spännande det låter Karin!

Numer pensionär i Nynäshamn

venuseva
0

Tänkte just att du var med Karin20 och undrade varför jag inte hade hängt på när du skrev om det i början av höste. Kanske man kan starta efter nyår?  Mejla mig är du bussig.

Effie
0

Sjunger också i kör; har inte varit i Globen, men har just kommit hem efter att ha sjungit julsånger bl.a. på ett äldreboende. Nästa år kanske det blir Globen; då är det något stort körarrangemang där.

Men oavsett om man är i Globen eller ej, så är det skönt att sjunga.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Citronmeliss
0

Oj, vad roligt det låter det är ju så härligt att sjunga!Skrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Tintaglia
0

Åh, jag ääälskar att sjunga i kör - det är så vansinnigt roligt! När man har tränat in en sång, alla stämmorna kan sitt, lite komp till och allt sitter - det nästan stockar sig i halsen av ren lycka… Tyvärr är jag inte med i nån kör just nu - bor i en liten stad och det råder ständig brist på ledare så jag har haft kraftig abstinens i flera år nu.