Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1096 ggr
Mizzi
0

Nu är jag säker !!

Det kommer inte bli mycket sötsaker för mig i Jul trotts att jag tänker fira Julen som jag gjort alla andra år innan LCHF.

Hur vet jag då det ?? jo jag drack lite glögg i dag och fy f*n rent ut sagt va äckligt sött det var.

Jag fick inte i mig mycket innan magen protesterade och jag kände mig illamående.

Jag fattar inte hur jag kunnat dricka det förut, det var riktigt äckligt nu när man inte ätit något sött på flera månader …… bläää

Så jag är ganska säker på att jag inte behöver vara rädd för att "överäta" godis på Jul även om jag tänker tillåta mig att smaka.

Mimsivimsi
0

Same here.. Kommer inte heller äta något enormt kolhydratrikt i jul. Julen är nog den vänligaste högtiden mot LCHF'are då den innehåller så mycket smaskens kött o fett… =)

Rita-S
0

Jag gjör sockerfri grlögg själv och frossar i det ;) Så massor av glögg blir det här! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Mervi
0

Skrattande

Sockerkompis
0

Jag råkade få i mjölk i kaffet härom dagen, har ju bytt ut det till grädde numer…

Men Huvva så otäckt det var, sött på något sätt också!

Det blev spott i vasken!

Tror man vänjer sig av med smaker ganska snart när man har slutat inta dem.

Jag tror att jag kommer att sakna vörtbröd-julkorv- julmust-alladin choklad ,mest av allt i juletid.

Men det är inget som jag inte kommer  klara av ändå.

Wildrat
0

Det tog fem dagar för mig att vänja mig vid fett. Åt en ganska fettsnål måltid dag fem (var inte hemma) och fick fettsug! Trodde det skulle ta längre tid…

anki1
0

apropå vänja sig av med söta smaker, Jag  tycker numera att vatten smakar lite sött.Skrattande

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk