Kom med i min facebookgrupp!
I min ilska efter att Järfälla Kommun bytt ut standardmjölken mot lättmjölk i förskolan har jag startat en facebookgrupp.
Den har som främsta syfte att påverka, skapa opinion och i förälängningen få kommunerna (inte bara Järfälla) att ändra sig.
De bör lyssna till fakta från alla håll och inte enbart från SLV och ta sitt beslut utifrån en samlad bild.
Med hjälp av medlemmarna i min facebookgrupp planerar jag att bjuda in Dr.Dahlquist och Lithsfeldt att hålla ett föredrag med kommunens kostansvariga som hedersgäster.
Tillsammans kanske vi blir starka?
http://www.facebook.com/group.php?gid=6427858722
/Sara
Bra initiativ! Men jag hittar ingenstans att klicka för att gå med i gruppen?
Jaha…det var ju dumt..
Länken bör vara:
http://www.facebook.com/group.php?gid=6427858722
Annars kan man söka på grupper: Standardmjölk åt barnen!
Tack! :-)
det är inte så att du har gjort den privat då Sara? håller med magma jättebra intiativ!
Det saknas att kunna gå med i gruppen SaraO: "Join this group". Du får kolla dina inställningar.
#2: ???
Nej- det jag menade var att det ser ut som att man är tvungen att vara medlem i Sweden network för att kunna bli medlem i din grupp?
jaha ja… knepigt värre :) men det ska gå och göra den helt öppen så alla kan joina oavsett network, som sagt kolla inställningarna i själva gruppen…
Jag bjuder in mina vänner, även fast jag själv ej kan bli medlem, SaraO
Ändrar du gruppen till en Global kan alla vara medlemmar.
aha, då fattar jag. Fixar det nu på stört! Tack!
Hur ändrar man den till global?
Det gick inte att ändra i efterhand.
Jag gjorde en ny grupp istället. den nya är global. Välkomna!

jag tog bort min facebook sida då jag fick veta att ALLT man gör på de där communityt kan facebook använda hur dom vill. alla bilder, alla privata mail, allt man gör där har dom rätt att göra vad de vill med. uscha! det vill jag inte vara del av!
akte er för vad ni säger å lägger ut på facebook! det kan slå tillbaka hårt i framtiden.. 
Ja vanessan, jag har hört det också. Jag har i stort sett inga bilder där eftersom man säger upp rättigheterna till dem och det tycker jag inte om.
Vad man säger tror jag inte är ngn skillnad där jämfört med resten av nätet, dvs kan spridas och misstolkas hursomhelst.