Annikas nya bok
Finns nu på Adlibris och kan sättas på bevakning. Jag har gjort det nu. Vill gärna ha den också.

Numer pensionär i Nynäshamn
Bevakningen på Adlibris är inget att lita på.
Jag har "GI noll" på bevakning där och fortfarande inte fått något besked, fast jag köpt den för längesen från internetbokhandeln.
Jag fick meddelande från Adlibris när GI-noll boken var tillgänglig.
Jag fick besked via mail på GI-noll från AdLibris - det komma samma dag som den gavs ut. Har Du rätt mailadress registrerad hos dem?
Det fick jag med, beställde den genast och två dagar senare låg den i min brevlåda.

Adlibris har fungerat alldeles utmärkt för mig med, har köpt många böcker av dem, har alltid fungerat klanderfritt. Gi-noll kom som utlovat. efter mail.
Vad är titeln på boken?
"Doktor Dahlqvists guide till bättre hälsa och viktkontroll"
Hamnar också i min inköpskorgen framöver, kollade lite på Lars Wilsson böcker också förresten, såg intressanta ut, någon som har läst dessa ?

Lars Wilsson är utmärkt, biolog, inte bantningsexpert. Han skriver utmärkt om ursprunglig kost. Lasse är numera min granne och på måndag ska vi stycka bäver. Det stackars djuret ska förtäras under högtidliga former kommande helg. Frågan nu är om det ska bli bäverentrecote eller bäversadel? Och om den ska marineras eller inte…
Sten Sture
hoppas bara det inte woody bäver från reklamen som ni ska anrätta….

arcus, om du sätter en bok på bevakning hos AdLibris innebär det att du får ett mail när boken kommit in. Därefter måste du själv beställa den. Man har alltså inte beställt boken i och med att man har satt den på bevakning. Jag har också fått min Gi-noll bok och läser den för fulla muggar.