OT Senaste dagboksinläggen
Inne på Övernaturligt så har man startat en tråd där folk kan skriva när dom har gjort ett inlägg i sin dagbok. Det är rätt trevligt eftersom I Fokus inte längre har den möjligheten att det kommer upp en notis automatiskt när någon skriver i sin dagbok.
På så sätt kan man enkelt hålla reda på de "kompisar" man har och alla kan känna att de får uppmärksamhet om dom vill ha den. 
Denna tråd är alltså till för de som skrivit DAGBOKSINLÄGG att kommentera i, typ bara med "Jag har skrivit nu" så kan folk gå och läsa.
Samtidigt vill jag passa på att påpeka för de som inte är så vana vid I Fokus, att när man kommenterar någons Dagbok så skickas ingen notis till denna som det gör när man kommenterar någons Gästbok. Man måste alltså själv gå in i sin Dagbok och se om någon skrivt en kommenter, vilket gör att om du kommenterar en gammal notis så finns det en STOR RISK att ägaren aldrig kommer att se detta. 
Själv har jag skrivit på min Profilsida att jag föredrar om folk kommenterar i gästboken istället, eftersom jag då ser direkt när dom gjort det och kan kommentera på kommentaren. Om ni hängde med där? 

Bra idé… det kan man väl använda den här tråden till…?
Tyvärr skriver jag själv aldrig dagbok, och har tyvärr inte tid att aktivt följa med i andras…
"still lost in space and time"
Jag är också dålig på det - har inte riktigt tid…
Numer pensionär i Nynäshamn
Ja, det var därför jag skapade denna tråd. Sorry om det inte framgick! 
Skrev en liten notis…
Jag skrev precis en notis i min dagbok. En I Fokus-vän har precis avlidit…