Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1792 ggr
zeretki
0

OT Tack för sajten!

Jag vill tacka samtliga sajtvärdar och Medarbetare på denna sajt för att ni har en bra och öppen sajt, för att ni inte censurerar åsikter som skiljer från era egna samt att ni står för ett öppet klimat som främjar diskussioner!

mvh, Zeretki  Glad

Margareta
0

Du är go Du zeretki!

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Puss på dig Zeretki…Kyss

Denna kommentar har tagits bort.
Sara40
0

Håller med Zeretki, mycket trevligt informativt forum där det är högt i tak! Inga frågor tycks för svåra eller för konstiga att ställa! Tack! Själv har jag inte mer vikt att gå ner men trivs så bra här - OCH med maten - så jag tittar in här ofta (och även skriver lite då och då).

För övrigt när det ändå är en OT tråd - Zeretki vilken gullig bild du har som Avatar!

Glad

molana
0

Bra Zeretki.Håller med dig.Delar helt din uppfattning om det här forumet.Kan sitta i flera timmar och läsa alla inlägg.Killarna är underbara med sin information och tips.Alla recept som skrivs,gör att man inte tröttnar i första taget.

Tack till sitevärdarna.Och alla trevliga medlemmar med.Ni gör det här forumet till vad den är.Peppningen och glada inlägg som skrivs när det går bra, ger tröst åt oss andra som stannat på vägen till våra vinster. 

/molana

Nillas
0

Håller också med!

Även om jag inte skriver så många inlägg. läser jag desto mer vad andra skriver. Flört