Jag har lovat signerade böcker till
Mervi, Anneli 1964 och Lizziett
och förmodligen till någon annan också. Kan ni vara bussiga och skicka era adresser (inkl signatur) till mig så börjar jag att skicka ut så fort min kartong anländer. Jag har kanske fått adresserna förut men allt ligger i flyttkartongerna…
Sten Sture
Skaldeman, gick in på sidan, gi-noll.se men texten ser konstig ut. alla å,ä och ö kommer ut som frågetecken. Använder Firefox som webläsare. Har mac så föreslå inte internet explorer, men gärna något annat.
Är detta din officiella hemsida eller finns någon annan?
#1, testa att gå in på view menyn i firefox, ta character encoding och sätt en annan där. Dom två vanligaste är UTF-8 och ISO-8859-1, någon av dom bör fungera. Jag har engelsk version av firefox, men har du den svenska så kan du säkert översätta.
För övrigt fungerar sidan fint för mig utan att behöva sätta encoding manuellt.

Min hemsida är: Den sidan ska dateras upp när flytten är klar. GI-Noll.se är en självständig site som får använda min beteckning. Jag ska medverka med råd och dåd, på samma sätt som jag gör med KIF. Sten Sture

Du har väl med dig en diger bunt böcker 11/11 Skaldeman!?
Jag har försökt skicka ett meddelande till Dig Sten-Sture men vet inte om det gick. Jag har ingen majl-adress.
PM:ar adressen till dig här.
#2, tack, skall kolla. har engelsk version just nu, så det bör förklara det hela.
Problemet är att servern inte sänder någon character encoding. Gjorde den det skulle browsern själv kunna anpassa sig efter detta.

Visst, Bengt-Olov!
Jag tar med en bunt GI-Noll! och några stycken Frågor och svar den 11/11. Bidragsgivare till GI-Noll! kan få sina böcker på plats. Övriga betalar 200 för signerade GI-Noll och 150 för Frågor och svar. De ärbilligare på nätet, men min signatur är dyr…
Sten Sture

Vad med oss som redan har dina böcker, vi får ingen signatur vi då om vi tar med dom till konferensen??

Självklart skriver jag signaturer i redan köpta böcker. Ställ er i kö!
Sten Sture
Det skall bli kul, jag tror jag kommer… det beror om Bosse har plats till mig och grannfrun
Numer pensionär i Nynäshamn