Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1995 ggr
shintaida
0

Överpigg av CalMag??

Sen jag började med CalMag 1:1 för några dagar sen, har jag blivit "överpigg".

Vilket innebär att jag inte KAN sova/somna som jag ska. Mellan 2 och 4 timmar om dygnet sover jag nu. Det är för lite, säger min kropp.

Jag börjar känna mig sliten och trött, men kan inte sova ändå.

Någon som har erfarenheter som är liknande??

// Shintaida

TbbW
0

jag har haft problem med sömnen ganska mycket.

ett tag va det så att jag va vaken två dagar och sen sov direkt efter jobbet på dag två tills morgonen på dag tre.

nu mera så är jag vaken lördag->söndag och lägger mig vid 7-8 på kvällen och vaknar helt utsövd på måndagen…
sen skuter sov timmarna på sig lite var dag så när det är fredag så somnar jag ganska tidigt men jag klarar av en veckas arbete utan att sova "bara" 2-4timmar som du gör.

vet inte men det känns som min kropp inte tycker att ett dygn är 24timmar utan snarare 32timmar eller liknande.

shintaida
0

I går tog jag INTE något CalMag.

Ha sovit som en liten blå gris med bara tre uppvaknande och behövde ta mig ett bloss och gå på toa…. 

Mystiskt!!

// Shintaida

Katti
0

Har inte med CalMag att göra men jag såg en gång ett TV-program om en kvinna som i forskningssyfte levde bra länge i en grotta. Hon dubblade dygnet, d v s var vaken över ett dygn innan hon sov "två nätters sömn". Jag har en stark känsla av att även min kropp skulle trivas med det.