Är detta normalt ??
jag har ju länge stått still utan att något hänt med vikten, åtminstonde inte på vågen.
Men så helt plötsligt började jag rasa förra veckan, gick ner hela 4 kilo på en gång förra veckan.
Men nu står det still igen, har tom gått upp några hekto tror jag .
Jag har INTE fuskat, utan kört min fakir lika strikt som vanligt.
Ska det vara så ?? att man rasar några kilo sen står det still, sen rasar man igen sen står det still osv osv …… eller har jag kanske stannat upp igen ???
Är det inte vätska, menscykel, saltintag, toabesök, etc också? Jag tror inte det är fysiskt möjligt att gå ner 4 kg fettvävnad på en vecka, men vad vet jag.

Nej det vet jag inte om det är fett men 4 kilo försvann i alla fall.
Har stått stilla innan hela tiden sedan jag började för över 3 månader sedan, har sen ätit fakir väldigt länge, tog sedan bort även ost och då först började jag gå ner det var förra veckan men nu står det still igen ….. jag tycker detta är väldigt märkligt, jag har så pass mycket övervikt så jag borde rasa på denna kost.
Kom att tänka på om det kan ha med baconet att göra också ?? har ätit sidfläsk i stället för bacon eftersom jag tycker bacon är för salt.
Men så i slutet på förra veckan började jag med bacon igen för sidfläsket var slut, kan det vara saltet i baconet som binder vätska och det är därför det inte syns på vågen ???
Det kan rasa så. Jag har varit med om liknande, kanske inte 4 kilo men mycket på en vecka och sedan står man still. Viktnedgången kan vara väldigt ojämn. Kul att det går neråt i alla fall.

Ok då behöver jag inte oroa mig att det stannat av då ??
Det tror jag inte. Kroppen behöver nog återhämta sig efter raset.
Mät med måttband 1 gång/vecka, mycket säkrare och bättre. Vikten har så mycket med vatten och muskler (fett) att göra.