Fusk!
Igår var det fuskdag då det var studentmiddag. Men jag förlåter mig själv - och återvänder till anti-kolhydratkosten som om inget har hänt. Ha ha 😂
Jag noterar -7 kg på 1.5 månader. Lågt (för mig) kolesterol (5.5), Blodsocker: 5.0, Blodtryck makalöst fall ner från 155/95 till 115/70 - mitt på dagen.
Då är det inte svårt för mig att fortsätta den inslagna vägen!
Gratulerar! 😃
Tack! Jag kan ju inte vara mer än nöjd? Jag ska kolla kolesterolet igen efter semestern…
Det är fantastiskt! Grattis! Jag gör så ibland också, fuskar men konstaterar att det var tillfälligt på grund av omständigheter och är snabbt tillbaka i gängorna igen. -5kg sedan maj.. 😃
Va roligt att höra!
Gillar din benämning - antikolhydratkost :-D
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
*Flin* det är väl för att visa mig själv att jag inte lägger så stor vikt vid "high fat"? Snarare att få bort kh. Blir jag trött o sjuk så får jag väl ta å titta på smörpaketet lite oftare…men jag kan väl erkänna att jag inte snålar längre på smöret och skippar dessa light-produkter. "No more".
Man kanske inte ska vräka i sig så mkt protein heller så jag käkar mkt broccoli och blomkål ist. Grönsaker överhuvudtaget. Köpte en induktionsspis i dagarna bara för jag ska kunna koka maten snabbt - på lunchen!