Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: off-topic-ot
Läst 644 ggr
zeretki
0

OT Massage är himmelriket!

Jag ska idag få en tidig födelsedagspresent av mig själv - MASSAGE! :D

Jag totalt älskar massage, finns inget bättre i världen nästan! :D Nån annan som känner som jag? Glad

molana
0

Ja jag funderar på det med till min födelsedag.Har inte provat på det någon gång förr.

Grattis !

molana

mollward
0

Zeretki, stort grattis i förskott till dig!

En liten fundering bara, vad är OT Massage?

korseett
0

OT betyder Off Topic- alltså ämne som behandlas som inte hör till sajten egentligen. massage är .. ja.. massage !

korseett
0

massage är underbart! Synd att jag mest ger och inte fårGråter

När fyller damen ifråga då?

Karin20
0

Grattis och jo, massage är toppen.

I somras var jag på Sardinien. Där på stranden bland alla blingblingförsäljare av ditten och datten gick också små kvinnor runt och sålde massage. 10 euro för en halvkroppsmasssage direkt i solstolen! Mmmmmmmmmmmm

//Karin

zeretki
0

OT Massage betyder Oerhört Total Massage! *skratt* Nejdå, det är som korsett säger. Off Topic dsv inte riktigt LowCarb Massage. :D

Om man använder smör, blir det LowCarb massage då?? :D

Jag fyller 5 okt, fredag. :) Flera Vågar här? :D

Vi borde ha en födelsedagslista. Det finns på många forum, då vet man vem som fyller när och kan GRATTA. :D

paronskrutten
0

haha, lc-massage låter härligt, dock inte om man inte tvättar av sig smöret sen i värmen ;/

Helena

folke
0

Jag försöker gå så ofta jag har råd…..

Det är himmelskt !   Oskyldig

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Fernis
0

Jag ska gå i morgon, vi får gå gratis på jobbet en gång i månaden. Viktigt att man tar det lungt när man kommer hem sen och inte gör något ansträngande sa min massörska.

Mervi
0

Stort grattis till dig i förväg. Och vilken fin present. Har ofta tänkt att gå men kommer inte till skott. Ända gången jag fått massage är hos sjukgymnasten för några år sedan.

korseett
0

men man använder sig av kokosfett ibland när man masserar…

Med risk för att jag glömmer annars..

GRATTIS; GRATTIS; GRATTIS!!!!!Skrattande

Sara40
0

Kan inte mer än hålla med övriga både vad gäller att massage är hur mysigt som helst för välbefinnandet och Grattis på dig Zeretki i förskott!

Brukar passa på att unna mig någon form av massage när jag är på semester, men kommer inte riktigt till skott med det hemma. Och undrar om det inte skulle göra mer "nytta" om man lyxade till det lite med olika behandlingar i vardagen…

Effie
0

Visst finns det fler Vågar. Jag fyller nästa vecka (10/10; lätt att komma ihåg). Grattis i förskott, Zeretki.

Och det där med massage kanske inte var någon dum idé, när man tänker efter. Jag har aldrig prövat det, trots att vi har en massör som kommer till jobbet ibland.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

brink
0

grattis, o rolig bild på dig föresten!

NancyAlke
0

Vi har en massör som kommer till jobbet en par gånger i veckan, då får vi massage för 150 kr, så det är jättebilligt.

Jag har inte pallrat mig dit ännu på de 2,5 år jag jobbat här… mest för att jag försöker hålla mig olyckligt ovetande om hur skönt det förmodligen är…

Gronstedt
0

Jag har turen att min största kund låter sin personal få massage varannan vecka - och jag får åka med utan extra kostnad. Det kommer en massös till deras kontor och tar folk under behandling en halvtimme var. Hon jobbar främst med att lösa upp spänningar som skrivbordsryttare brukar dras med. Ibland gör det ont, men det är ändå ljuvligt!

zeretki
0

#15  150 spänn är ju underbart! :D Du borde verkligen prova, det är balsam för både själ och muskler. :)

Nu har jag fått massage - underbart, men är lite trött och dåsig nu. :) Ska vila en stund tror jag…

Moonbeam
0

Grattis zeretki! Jag är också våg, fyller den 16 okt. Njut av massagen!

Margareta
0

Grattis till Dig zeretki

Numer pensionär i Nynäshamn

magma
0

Grattis i förskott!! Och jag är aningens avis på dig, sitter här med en grinig, ond rygg och massage hade varit "alldeles, alldeles… Underbart." Hoppas du får en skön nattsömn nu efter den goa massagen!

venuseva
0

Grattis på födelsedagen!

Goranka
0

Det dumma med att vara massör, är att jag sällan får massage!

Men skönt och gött för kroppen är det.

Kom bara ihåg att dricka VATTEN efteråt och inte oljan, era fettälskare ;)