Hälsokonferens på Hälsans Hus
Jag har bokat plats på den kommande hälsokonferansen i Stockholm den 11/11. Ett heldagsprogram om kost, hälsa och vikt. Ska bjuda med min syster och svåger och lyssna till dessa viktiga bitar. Det är Sten-Sture Skaldeman, Annika Dahlqvist, Lars-Erik Litsfeldt och Frank Nilsson som ska hålla i föredragen. Det ska verkligen bli intressant att få lyssna på dessa förebilder.
Vi har en till tråd om detta någonstans, med länk till inbjudan.
Hoppas att fler hörsammar!
Numer pensionär i Nynäshamn
jag mailade för ca en vecka sen och frågade om det fanns platser kvar men har inte fått något svar… Tror ni att det är för att biljetterna har tagit slut, eller är det troligare att mitt mail kommit bort på nåt sätt?
Vem mailade du? Det är Bosse Zachrisson som har hand om det.
Ganska säker på att det var han, var inne på hemsidan och där fanns en adress som det stod att man kunde maila till för att anmäla sig. Nu har jag glömt bort vilken sida det var uppgifterna fanns på, men det ska nog gå att hitta tillbaka till.

Jag hade missat den tråden, men det är väl så viktiga ämnen att det inte skadar att påminna. Det ska bli spännande att höra vad de säger.
Nu har jag knuffat upp den andra tråden så att ni kan hitta anmälningsförfarandet och programmet.
Att ni inte hyr en större lokal och bjuder in dem dit? Verkar så fånigt att de som vill komma aldrig får rum.
"Ni" - det är Bosse Zachrisson som är initiativtagare och han har väl kontakter på Hälsans hus antar jag. Det är inte helt lätt att hitta lokaler i Stockholm för ett kontroversiellt budskap - när budgeten är osäker. Jag vet att han försökt.

Förstår inte vad Zackrisson har emot Globen. 
Jag menade ni som vill gå och höra. Annika sa ju förut att ivf hon kommer bara det finns lokal.
Det gäller hela gänget att de kommer bara "någon" likt Bosse Z - fixar det praktiska.