LCHF kryssningen
Hej ! Den här kryssningen ska verkligen bli jättekul att åka på! MEN detta inlägg nedan har fått mej att spendera ett par timmar av oro för att inte veta om jag har bufféplats eller inte. Det syns inte på biljetten och jag vet nu efter kontakt med Silja att många med mig inte har vetat detta heller. Därför behöver det bli tydligare att man får en bufféplats direkt vid bokning ! Har framfört detta även till SIlja.Många bokar tidigt för att få plats och då uppstår minnesfövittring…..
"Det är över 500 anmälda och kvällens första buffet är fullsatt. Man kan äta vid sena buffetsittningen eller någon annanstans på båten. Väljer man någon annstans får man en biljett värd 375 kr att äta för. Lördag 28 mars 2015 är nästa års kryssning. Silja Galaxy avgår från Värtahamnen i Stockholm till Åbo och det är som vanligt en 24-timmarskryssning."
Du lär ju märka det när du checkar in. Antingen får du en biljett så du kan äta ngn annan stans eller så blir det bufféen :-D Mat lär du få i alla fall!
//Fat makes Me fit//
För sent då i min absoluta smak. Ska framgå innan. Dessutom fullt på flera andra restauranger med när jag kollade. Iallafall jag vill välja vad jag ska äta!