Aloe Vera
Vi är storkonsumenter av aloe vera och jag undrar om någon vet var man kan få tag i ren och högkvalitativ aloe vera i större flaskor? Vi köper en knapp liter/gång och den dricker vi upp ganska fort :-O
Kolla med Lotte på: hamster.ifokus.se hon är återförsäljare av Aloe Vera
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Tack!!
#3 Bra att handla med Lotte oxå och är en underbar person.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hallå problembarn!
Jag gick för många år sedan "med i" ett svenskt företag som heter natures own och som säljer sina produkter genom direktförsäljning. Tyvärr ligger det inte för mig att "sälja in" saker, känner mig påträngande! Usch! Har iallafall sett i katalogen att det finns aleovera juice men den är dyr tycker jag(har ingen aning om vad den kostar annars) 223:-/liter.
Gå gärna in på hemsidan och kolla, du kan handla genom mig om det är intressant.
nu har litsfelt gjort en omstart och nu finns join this group med!!!

Tack för alla tips :-)
#5 tack, men länken funkade inte för mig… och dessutom har inte råd att köpa aloe vera som är nästan dubbelt så dyr som den jag köper idag (betalar 135:- för en liter).
Har inte hunnit kolla de andra tipsen än men jag ska… :-)
För en oinvigd byfåne…..
Vad använder man Aloe Vera till ? 
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

Bygga upp tarm och magflora, den innehåller bl.a. viktiga enzymer som hjälper magen. Den sägs även vara bra som hudvård och kan lindra vid solsveda och andra brännskador… säkert en massa andra nyttigheter med :-)
En riktig mirakelväxt helt enkelt ;-)
Kolla på den här länken om ni vill veta mer om aloe:
http://formochfigur.se/web/innova/assets/aloe%20vera/ronny%20artikel%20.pdf
och min hemsida: www.aloebea.se
Och om det känns dyrt, titta på hur mycket som är rekommenderad dos. De billigare varianterna kan man behöva dricka mer av eftersom det är mycket vatten i. Det är ju onödigt att betala för… är billigare i kranen!