Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 608 ggr
Nigo
0

Mins inlägg syns inte!

Jag läser inlägg varje dag och kommenterar men mina inlägg försvinner i tomma intet. Vad händer

Nigo
0

I flera dagar har alla mina inlägg försvunnit men idag kom jag ut

magma
0

Jag vet faktiskt inte, jag har inte sett att det försvunnit något? Har du något exempel på någon tråd där du varit aktiv, så kan jag kika?

Nigo
0

Jag kommenterade kramper och gav mina tips och sedan skrev jag när allt hade börjat hända saker med mig positiva. Jag bara inte förstår hur de har kunnat försvinna?Passar på att säga Vilken bra sida det här är när man behöver feedback

magma
0

Jag ser att ditt inlägg i "Våga vägra vågen"-tråden finns kvar, inlägg nr 39. Dock hade du skickat ett dubbelinlägg, och ditt inlägg nr40 togs bort eftersom det var en kopia av nr 39.

I Shaddows tråd "Äter jag för lite" är ditt första inlägg och de två svar du fått tagits bort, eftersom du startade en egen, ny tråd här och det var Shaddows egna tråd du råkade skriva i.

I tråden "Fryser" finns ditt inlägg nr 6 kvar.

Din egen tråd "Ketosstickor" finns kvar

I tråden "Vad äter du nu" finns ditt inlägg nr 8 kvar

Är det någon specifik tråd/inlägg du tänker på? Hela iFokus krånglade ju under flera dagar för någon vecka sedan.

magma
0

Menar du den här tråden om kramp??? Det finns inget inlägg där av dig, inte heller något som är borttaget vad jag kan se. Måhända har postningen misslyckats? NÄR du postar inläggen som försvinner, ser du dem då i tråden eller dyker de överhuvudtaget aldrig upp??

Nigo
0

Jo de inlägg som du talar om har jag sett finns kvar. Det är efter det som de har försvunnit. Jag skriver i kommentarrutan och publicerar inläggen men det kommer inte upp på tråden. Jaha det har varit tjall på linjen då kanske det var under den tiden jag skrev. Tack nu verkar det fungera i alla fall! Bra För jag vill verkligen hänga med i alla trådar som är intressanta och där jag kanske har ngt att illföra

tack för hjälpen magma

magma
0

Hjälp och hjälp, det var inte mycket jag hade att tillföra…Flört Men jag kan hålla tummarna att det fungerar nu för dig!!

emelyaus
0

Gå ner och klicka på "mina inlägg", där ska allt som du publicerat finnas..