Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 646 ggr
miss-piggy
0

snacka om databeroende

Nu i morse hade jag och Venuseva bestämt att träffas kl 9 och äta frukost(snällt av henne att försöka få i mej mer mat) ok! sagt och gjort kokar 3 ägg, tar fram smöret, kaffet och sätter mej vid "lilldatorn" som jag har nere. Servern hittades inte  typ 7 ggr. Vad är det här?? Halvpanik tog mitt pick och pack, sprang upp till kontoret startade igång den datorn: Servern hittades inte, Servern hittades inte. ARGH *skriker nästan*. Går ner igen lämnar skiten på köksbordet springer in till grannen, i pyamas: måste låna datorn. Först krånglade den oxå. och då höll den på att åka ut genom fönstret, jag sansade mej dock, det är ju inte min, men nu går den.

Men Venuseva verkar ha ätit färdigt……Gråter

Jag ska bli smal, rik och vacker!

Margareta
0

Ni är för roliga… hade ni stämt träff vid datorn för att äta frukost?

Det var en ny variant!

Numer pensionär i Nynäshamn

miss-piggy
0

ja, lite långt att åka till sthlm från Ö-vik för frukost

Jag ska bli smal, rik och vacker!

magma
0

Det var nog iFokus som krånglade snarare än alla datorer du testade.Räcka ut tungan Rolig idé!!

NancyAlke
0

Kul idé! Tänk bara på att inte äta grillade kycklinglår eller nåt  annat som man behöver äta med fingrarna… blir så kladdigt på tangentbordet då Flört

Margareta
0

Jag tycker vi är många som har träff här vid tangentborden rätt ofta, även om vi inte är så planerade att vi går till grannen om det strular…

Härlig inställningen… beroendeframkallande eller ej…

Numer pensionär i Nynäshamn

susanne.s
0

Tips: Gladpack över tangenterna. Skrattande

felixifokus
0