Nu är jag nöjd!
Hej på er. Jag har inte skrivit på ett tag. Det har varit mycket annat under sommaren.
Denna sommar och nu när jobbet har börjat igen har jag fått så mycket beröm över hur jag ser ut.
Jag har inte gått ner så mycket mer i vikt, men jag har minskat ytterligare runt magen och benen. Kan ha snäva jeans som sitter snyggt, moderna klänningar utan att se gravid ut.
Förstår ni hur nöjd jag är. Självklart kommer jag att fortsätta äta som jag har gjort. Det är ju gått, bra mat och man håller sig mätt. Dessutom mår jag ju superbra på maten.
Glad hälsning från
/LO
Dansa kan man alltid göra!
Grattis! Nu är det bara att hugga in i vardan igen.. =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Grattis! :)

Låter så underbart! Vill också dit.
fast det tar nog några år men det gör inget för min del bara jag slipper en gbpoperation.
Härligt att höra! Grattis!
Numer pensionär i Nynäshamn
Grattis! Jättehärligt!
Grattis, och ett extra grattis till att du mår så bra!
Grattis!
LottaO - grattis!

Tack tack!
Jag har ätit LCHF i ett år och jag hade inte mycket att gå ner, men jag märkte att jag började tappa kontrollen med vanlig mat. Blev gärna mackor på kvällen och började lägga ut. Då kände jag att jag var tvungen att göra något.
En vän mailade lite om denna kost och jag nappade direkt. Maken också. Han har ingen övervikt alls och äter lite kolisar när han inte är hemma, men älskar kött och fett. Han fattade att han inte kunde äta både ock och äter alltså som jag hemma.
Tack ska ni alla ha för stöd och hjälp på vägen hit! Jag tänker minsann inte överge er ändå. För jag känner att jag kan vara ett stöd för andra - kanske.
/LO
Dansa kan man alltid göra!