Altså varför blir det så här?
Ställde några frågor och nu är dem borta!
Ja ja jag får väl formulera om dem och skriva ner dem igen när ungarna somnat (om jag inte somnar själv samtidigt). Jag utgår från att det har att göra med strulet på forumet (dvs någon gnager på sladdarna eller vad det nu stod
när jag försökte titta in tidigare).
Ganska frustrerande, men man får ta det med jämnmod, eller hur? Värre saker kan hända än det här.

Jo visst men jag har precis slängt ut allt bröd, potatis och synliga kolhydrater. Är snart inne på dygn nummer två känner mig seg, virrig och trött. Fick ett ryck igår och började om bara så där fast jag borde nog ha väntat men jag vill inte (vet att jag mår bättre av low carb både fysiskt och själsligt, den själsliga biten mår inget bra alls just nu så jag skulle väntat tills jag inte är helt under isen). Virrigheten och tröttheten är inte pga low carb utan pga barn!
hoppas jag
Vad är ditt problem just nu?

Just nu är det lungt men i morse var det väldigt konstigt för jag frös som en kamel på nordpolen (eller nåt) nog för att jag brukar frysa men inte så där och inte när jag uteslutit kolhydraterna. Nu är det dock tvärtom så det var nog bara kroppen som fick spel några timmar. 
Välkommen tillbaka! Hoppas du håller dig varm nu. Jag är väldigt frusen av mig så jag vet hur det är.
Hej jag71!
Välkommen hit och tillbaks till lowcarbandet! Jag ska hålla alla tummar och tår för att du orkar med allt de närmsta veckorna. Tyvärr hinner jag nog inte vakta dina inlägg för att skriva glada små uppmuntrande inlägg själv för jag är mitt i en flytt till nästa landsskap.
Hej och välkommen!
Att du frös berodde nog på att kroppen inte tyckte att den hade någon energi, eftersom den inte hade fattat att man kan använda fett till det. Nu verkar den ju ha börjat fatta galoppen, men om det blir för eländigt så får du kanske äta mera fett.

Amiechan. Det är lungt, jag vet ju att du finns där i alla fall även om tiden går åt till annat. Det är ju trotta allt tack vare dig som jag kommit hit. Tack för det!!!
Välkommen hit! Nu verkar det fungera bättre… *håller tummarna*