LCHF-magasinet 2014-1
I slutet av veckan förväntas LCHF-magasinet komma i prenumeranternas brevlådor. Som vanligt ett fullmatat nummer. För mig lite extra pirrigt eftersom jag skrivit och berättat om hur jag efter alla dessa år äntligen gått ner 12 kilo under ca 6 månader.
Just nu är jag på platå igen, men jag vet varför och då får det vara så.
Numer pensionär i Nynäshamn
Ska bli kul att få ett nytt nummer att läsa! Gissar att det är bra, som vanligt, med mycket läsvärt och matnyttigt!
//Fat makes Me fit//
Ser ochså fram till detta. Grattis med reultatet Margareta.
Åh vad jag vill ha! Önskar att ekonomin var något annorlunda just nu så jag kunnat skicka in min prenumeration!
//Odjuren
www.odjuren.com
Och självklart Grattis till viktnedgången!!
//Odjuren
www.odjuren.com
Åååå jag vill också läsa! Har ingen prenumeration så tyvärr blir det inte så! Kanske är det någon som har gamla tidningar som man vill sälja till en billigare peng?
Kolla på lchf magasinets hemsida
//Odjuren
www.odjuren.com
Vad Roligt! Ser verkligen fram emot att läsa den 😃
Kanske kan bibiloteken köpa in?
//Fat makes Me fit//
Vi säljer gamla tidningar billigt plus porto på 40kr för den som vill ha utan att prenumerera.
Skriv till pren@lchfmagasinet.se så berättar jag mera.
Har frågat tidigare.. men har ni bestämt om ni ska släppa de nummer som är slutslåda som PDF ? Om det inte förändrats så är det väl 2 nr från första året som inte går att få tag på..
Nr 2 och 3 från 2010 finns. Det är nr 1 och 4 som inte finns. Vi har pratat om det, men inte bestämt hur ännu.
Vi kommer att sälja årgångarna 2011-2012 till extrapriset 100kr för samtliga under Åbokryssningen.
#12 Så bra, då kanske man ska slå till då! :)