Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 648 ggr
ashe
0

OT - Önskan uppfylld efter 35 år!

Har äntligen fått en hund! Har önskat detta sedan jag var i tonåren och så blev det möjligt. Småler. Han har varit min i nästan ett dygn nu och allt har gått bra. En vit dvärgpudelhanne med mycket lungt och trevligt temperament. Och jag som varken ville ha dvärg eller vit. Så kan det gå..

Måste dela med mig av denna lyckokänsla! Sen hinner man inte tänka på mat och sånt så mycket heller med en valp i huset…

zeretki
0

Åhhh! Hundar är lycka. :) Och nej, det är svårt att hinna med allt när man har valp.

Skogstrollet
0

Finns inget bättre än hundar! (och katter) Min är en labradortjej som hunnit bli hela 7 år nu. Underbarare varelse finns inte!

Lycka till med ditt hundliv!

venuseva
0

Har varit rädd för hund sedan tidig barndom, men det börjar lätta lite nu.  Vad betyder OT?

problembarn
0

Off Topic tror jag..

anki1
0

Grattis ashe. Vad kul att din dröm slog in.Har ingen hund men önskar oxå en. Hade 2 katter förrut (Hittekatter)men sonen är allergisk mot både katt och hund så vi får avstå. Men jag följer med min kompis och hennes hund en långpromenad varje dag. och så blev jag nyligen tillfrågad av en granne om jag kinde hjälpa henne med sin. så jag har blivit "doggy walker" till en trevlig blandis kille. Klappa vovven från mig.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Bookjones
0

Tyvärr får man inte ha hundar eller katter där jag bor så vi har ett par pippijåglar i stället. Har alltid önskat mig en english bulldog tycker de är för mysiga. I alla fall, grattis till valpen och lycka till i fortsättningen.

NancyAlke
0

Ååååå vad jag blir avudndsjuk nu! Jag vill också ha vovve… har haft det i nästan hela mitt liv. Men när man lever ensam, jobbar och har arbetsplatsen en bit bort… ja, du funkar det bara inte *snyft*.

Lycka till med din lilla krumelur nu!

anki1
0

Har haft djur i 14 år kaniner , zebrafinkar ,katter. Men nu finn det inga här längre det är lite svårt. Jag avundas de som har små älsklingar.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Margareta
0

Åh vad roligt… vi har 3 katter, hund och gravid shetlandsponny… så djur älskar vi!

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Grattis! Vad kul!

ashe
0

Tack! Toby ligger och vilar vid mina fötter nu. Det är mycket nytt att utforska och många nya saker att våga. Gå i trappa tex. Där gjorde sonen en insats med falukorvsbitar och uppmuntran. Så nu är trappa inget problem längre. Och sonen som först tyckte att vit dvärgpudel bara var fööör fånigt.

Långpromenaderna får vänta ett tag nu är det rundor i trädgården som gäller. Jag njuter verkligen!

korseett
0

Härligt med valpis!

zeretki
0

Så kul! :) Jag minns valp-perioden med fasa men nu när jag är mer van vid egen hund och lärt mig mer så kan jag tänka mig en valp till. :)